den kommende storesøster glæder sig vist!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Koen.

Må lige dele min lille stjerne med jer

Lærke har fri fra DP i dag pga øjenbetændelse, så vi hygger med at gøre lidt mere klar til lillebror og få pakket div. Tasker til sygehuset (til Lærke og mor/lillebror)

vi hænger så hængevuggen op og finder babydyne ovs. Frem og så kommer Lærke med hendes lille abebamse og siger: "lillebror låne" åh jeg synes hun var såååå sød!!

Hun snakker med/om maven/lillebror fra morgen til aften efterhånden og kysser og aer maven

Kan godt ske hun kun er 2 årbog folk siger hun ikke forstår det, men et eller andet sted glæder hun sig vist

Resultatet af Lærke og mors hyggen i dag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MariaJ

Nåååå, hvor er hun sød  - og noget mere gavmild end den kommende storesøster her i huset....

Jeg havde vasket noget babylegetøj den anden dag, og lagt det til tørre på tørrestativet. Johanna ville gerne pille det hele ned og løbe rundt med det, så jeg sagde til hende at "det har jeg vasket til babyen, må den gerne låne det?". "NEJ" kom det meget bestemt fra hende......

Anmeld

17. april 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Nåååå, hvor er hun sød  - og noget mere gavmild end den kommende storesøster her i huset....

Jeg havde vasket noget babylegetøj den anden dag, og lagt det til tørre på tørrestativet. Johanna ville gerne pille det hele ned og løbe rundt med det, så jeg sagde til hende at "det har jeg vasket til babyen, må den gerne låne det?". "NEJ" kom det meget bestemt fra hende......

Hihi mon ikke det kommer Lærke deler altid alt med alle, hun er så god af sig på det punkt

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Hihi mon ikke det kommer Lærke deler altid alt med alle, hun er så god af sig på det punkt

Jo, det kommer sikkert . Hun er meget kærlig og omsorgsfuld, men lige det med at dele sidder lidt langt inde. "Den er miiiiiin" er et godt brugt favoritudtryk..... 

Anmeld

17. april 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Jo, det kommer sikkert . Hun er meget kærlig og omsorgsfuld, men lige det med at dele sidder lidt langt inde. "Den er miiiiiin" er et godt brugt favoritudtryk..... 

Man skal heller ikke opgive sin ting for let men dejligt med kærlige børn

Anmeld

17. april 2012

Camillee

Hvor er hun da bare herlig (: hun glæder sig vidst ...

Anmeld

18. april 2012

Koen.

Camillee skriver:

DDeDetHvor er hun da bare herlig (: hun glæder sig vidst ...

Det tror jeg os, men hun elsker os virkelig små babyer

Anmeld

18. april 2012

grøn · ært

Hvor kært og skønt hun glæder sig så meget :-D

Selvfølgelig kan hun ikke forstå det, som vi voksne mennesker kan forstå det. Men jeg er selv storesøster - 2 års forskel på min lillesøster og jeg. Jeg kan huske dagen inden min mor fødte (der var vi i Legoland ) og jeg kan huske hvordan jeg hele tiden ville kysse og ae og snakke med maven. Jeg var godt klar over at der var "et-eller-andet" inde i mors mave og at det ville komme ud og jeg så var storesøster.. Men at forstå det som voksne mennesker forstår en graviditet, det kunne jeg selvfølgelig ikke. Så jeg er overbevist om, at din lille Lærke forstår det (til et vist punkt), som børn forstår så meget andet. SKØNT at hun glæder sig så meget! Det er jo også spændende for børn, hvad det lige er der er, inde i mors mave :-)

Anmeld

18. april 2012

Koen.

grøn · ært skriver:

Hvor kært og skønt hun glæder sig så meget :-D

Selvfølgelig kan hun ikke forstå det, som vi voksne mennesker kan forstå det. Men jeg er selv storesøster - 2 års forskel på min lillesøster og jeg. Jeg kan huske dagen inden min mor fødte (der var vi i Legoland ) og jeg kan huske hvordan jeg hele tiden ville kysse og ae og snakke med maven. Jeg var godt klar over at der var "et-eller-andet" inde i mors mave og at det ville komme ud og jeg så var storesøster.. Men at forstå det som voksne mennesker forstår en graviditet, det kunne jeg selvfølgelig ikke. Så jeg er overbevist om, at din lille Lærke forstår det (til et vist punkt), som børn forstår så meget andet. SKØNT at hun glæder sig så meget! Det er jo også spændende for børn, hvad det lige er der er, inde i mors mave :-)

Ih dejligt at det ikke er mig der er skør ved at tro at hun forstår bare lidt og nej selvfølgelig forstår hun hverken hvad det indebære eller noget, heldigvis, men tror bare os som du skriver hun kan fornemme der er noget derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.