Når man har 2 børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Liljesilas

Hej piger.
Jeg har en dreng på snart 2 år og en lille pige på næsten 8 uger, jeg elsker dem begge lige højt og elsker mit liv!
Mit spørgsmål lyder: er det normalt, at man tilbringer mest tid med den mindste?
Jeg har lyst til at tilbringe lige meget tid med dem begge, men synes det er lidt svært, når baby skal have mælk, øjenkontakt, skiftes, stimuleres osv. Så snart der er tid er jeg sammen med Indien søn, men lige pt er det hans far der hele tiden leger med ham og så får jeg dårlig samvittighed.. Min søn er slet ikke sur over baby tager tid og har slet ikke vist jalousi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

maria_wlt

Det kommer

Min søn var 16 mdr da Ene kom til verden... Jeg fuld ammede hende i 5.5 mdr og følte præcis det du beskriver.. Men med en super far så behøver man slet ikke bekymrer sig.. 

Lige om lidt er de store begge to og så kan man lave en helt masse med dem samtidig 

Anmeld

17. april 2012

Mettefpigen

Det er helt normalt... Din baby skal have fuld opmærksomhed ligesom din store skulle da han var baby... Det kommer når hun blir lidt ældre... Men ellers så prøv at være lidt sammen med ham når hun sover eller du f.eks lige har ammet....

Anmeld

17. april 2012

MorDk

Åh det samme havde jeg tænkt på... Jeg har en søn på snart 19mdr. Han vil være knapt 2 når lillesøster kommer til verden. Har jo ikke lyst til at "svigte" min lille dreng... 

Anmeld

17. april 2012

Liljesilas

Tak for de søde svar, dejligt at vide at man ikke er den eneste der tænker over det.. Jeg har en baby der allerede sover igennem, hvilket gør, at hun ikke sover ret meget om dagen dejligt at hun er vågen, men det gør det ikke nemmer med min søn.. Men som i siger så bliver hun snart stor :-)

Anmeld

17. april 2012

chael

Selvfølgelig er det mest normale, at man tilbringer mest tid med en baby. De er prisgivet at vi tager os af dem. Hvor de lidt støtter børn kan flere og flere ting selv

Her har vi godt nok 3 af slagsen og ja, jeg tilbringer mest tid med den lille

Og sådan er det, indtil han bliver ældre og kan mere selv

Det er helt naturligt.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.