Øv osse altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Gaia

Øv osse trods talrige plukveer osv. Trorjeg desværre jeg atter igen trækker kortet; gå over tid! Jeg har termin på fredag, men tror bare ikke jeg føder der eller en af de kommende dage. Begynder at få den der dumme æv følelse, også selvom jeg var forberedt på at gå over tid. Vil bare så gerne snart igang med fødslen og i næste uge har svigerforældreNe fri, så vi har mulighed for massere af hjælp. Derfor ville det jo være super hvis han rent faktisk kom til tiden! 

Hvorfor skal min mave være så hyggelig at bo i??! Kom nuuuuuu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MMOGM

Gaia skriver:

Øv osse trods talrige plukveer osv. Trorjeg desværre jeg atter igen trækker kortet; gå over tid! Jeg har termin på fredag, men tror bare ikke jeg føder der eller en af de kommende dage. Begynder at få den der dumme æv følelse, også selvom jeg var forberedt på at gå over tid. Vil bare så gerne snart igang med fødslen og i næste uge har svigerforældreNe fri, så vi har mulighed for massere af hjælp. Derfor ville det jo være super hvis han rent faktisk kom til tiden! 

Øv 

Sender en masse vestøv herfra, og håber på den lille kommer inden længe 

Anmeld

17. april 2012

birthee

Kom så ud lillemand!!! Vestøv og knus herfra

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

hi hi, ja, hvorfor er din hule så god:-)

Uha, jamen jeg sender en god gang vestøv i din retning, hvis du lige gider sende ANTI vestøv i min retning:-)

Har ikke lige tid til at føde i den her uge, først engang tidligst søndag:-)

Anmeld

17. april 2012

Gaia

MariaE skriver:

hi hi, ja, hvorfor er din hule så god:-)

Uha, jamen jeg sender en god gang vestøv i din retning, hvis du lige gider sende ANTI vestøv i min retning:-)

Har ikke lige tid til at føde i den her uge, først engang tidligst søndag:-)

Sende. Lige anti ve støv og håber du ikke føder før du har tiden 

Anmeld

17. april 2012

JH12

Selvom jeg forhåbentlig snart selv skal bruge noget..

Sender jeg en ORDENTLIG omgang ve-støv afsted herfra  
Håber snart du går i fødsel, så du ikke skal vente for længe på din lille guldklump..

Anmeld

17. april 2012

tioyv

sender ALT mit ve støv, og det var rigtig effektivt, så håber det virker..

hils ham derinde og sig at på fredag er en god dag og komme ud på

Anmeld

17. april 2012

Mamalou

Gaia skriver:

Øv... Jeg føler med dig. Selvom man er foreberedt på, at man går over tid, så rammer tålmodigheden bare som en mur, så snart terminen nærmer sig... Jeg gik selv 10 dage over tid og det var den bedste prævention for mig

Jeg sender tonsvis af vestøv i din retning - hep hep hep

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.