Sidste lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. april 2012

kvinde84

Er lige kommet hjem fra lægen, og alt var tip top  Det har ellers ikke været så sjovt at være til de sidste diverse undersøgelser, pga truende for tidlig fødsel. Jeg forventede egentlig også at alt var fint, for jeg føler mig godt tilpas, men var alligevel forberedt på, hvis der skulle være noget!

Hun skønnede baby til at være ret stor, i forhold til min "lille" mave, 2500g blev det til  Det havde jeg også forventet, da det føles som om baby fylder det hele. Som jeg også havde på fornemmelsen, sad hovdet fast, så nu er alting locked and loaded  Jeg følte i en tid den der stikkende smerte i underlivet (som en kniv der bliver stukket op), da var det fordi hovdet var sunket ned, men ikke havde sat sig fast. Nu føler jeg ikke længere den smerte, så jeg har bare gået ud fra at det er fordi at det har sat sig rigtigt fast.

Så alt i alt, en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Guldimaven

Dejligt med et positivt lægebesøg.  Og super at baby nu har fundet udgangen og er klar til start..

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Hvor skønt at alting er som det skal være. Held og lykke med resten af ventetiden. Skal du stadig aflaste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.