Termin idag! gode råd modtages med kyshånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Truddi

Som sagt har jeg idag, d. 17/4 termin med babypigen- men ingen tegn på foreløbig fødsel :-(

Er godt nok ved at være utålmodig.. Synes ikke at jeg bestiller andet end at gå lange ture og at overanalysere min krop. Jeg vil have et tegn, snaaart!  

Derfor ville jeg da lige høre de damer herinde, om I evt. kunne stikke mig et par gode "sæt-igang-råd", så jeg kan få gang i processen??? ALLE RÅD MODTAGES MED KYSHÅND, ER EFTERHÅNDEN DESPERAT SÅ KOM MED ALT I VED 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

serinasmor

Truddi skriver:

Som sagt har jeg idag, d. 17/4 termin med babypigen- men ingen tegn på foreløbig fødsel :-(

Er godt nok ved at være utålmodig.. Synes ikke at jeg bestiller andet end at gå lange ture og at overanalysere min krop. Jeg vil have et tegn, snaaart!  

Derfor ville jeg da lige høre de damer herinde, om I evt. kunne stikke mig et par gode "sæt-igang-råd", så jeg kan få gang i processen??? ALLE RÅD MODTAGES MED KYSHÅND, ER EFTERHÅNDEN DESPERAT SÅ KOM MED ALT I VED 

mit allerbedste råd til dig ...

sluk telefonen - advar farmand først .. så slipper du for alle de "er det nu"-beskeder

Lad være med at gå op i hvad dato det er og hvornår du havde termin ... baby skal nok komme ud til dig

find en lille hyggeting at lave ... læs en god bog, sæt dig til at strikke hvad ved jeg

Anmeld

17. april 2012

Annette A

Hej, forstår dig kun alt for godt og havde det på præcis samme måde. Jeg havde hørt at det meste reelt ikke virkede og at baby kom når baby kom, men læste så om en der skrev, det havde virket for hende at nulre brystvorter. Så tænkte det skal da prøves.

Så dagen før termin forsøgte jeg mig med det uden egentlig at tro på det. Ca et kvarter efter mærker jeg et bang i underlivet og da rejser mig op begynder vandet at løbe. Så måske det virkede. Dog vil jeg sige jeg havde svært ved at få veerne til at gå ordentligt igang og havde problemer med at det hele gik i stå når jeg sad og lå. Så måtte holde det igang konstant og under selve pressefasen tog det lang tid og det var svært at presse ham ud fordi veerne ikke virkede godt nok. Fødte på terminsdagen, altså et døgn efter vandet var gået, med undtagelse af to timer.

Så tænker det satte gang i noget men at forløbet måske var gået lidt nemmere i forhold til at veerne havde holdt sig naturligt igang hvis det var sket af sig selv. Så ved ikke om jeg vil gøre det en næste gang, selvom jeg også godt kender den voldsomme følelse af utålmodighed.Og igen så gik det jo godt trods alt og var da lykkelig for at jeg ikke skulle vente længere på at baby kom til verden

Men jeg håber for dig der snart sker noget og da alllerhelst af sig selv. Ventetiden til sidst er ulidelig.

De allerbedste ønsker til dig om en forestående skøn fødsel..

Anmeld

17. april 2012

Mettefpigen

Jaa baby skal nok komme ud... Men synes du skal slappe så meget af som muligt da en fødsel er meget hård....

Her startede fødslen om aftenen og han kom ud om morgenen.. Og på en uge sov jeg ca 15-16 timer da han var konstant sulten og min mælk ikk mættede ham.....

Så slap så meget af som muligt...

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

serinasmor skriver:

mit allerbedste råd til dig ...

sluk telefonen - advar farmand først .. så slipper du for alle de "er det nu"-beskeder

Lad være med at gå op i hvad dato det er og hvornår du havde termin ... baby skal nok komme ud til dig

find en lille hyggeting at lave ... læs en god bog, sæt dig til at strikke hvad ved jeg

Vise ord

Ellers er sex jo et populært råd, hvis du orker det .

Anmeld

17. april 2012

Muffinmus

folk tror ofte fejlagtigt at fordi man FØR termin skal forholde sig i ro for ikke at føde for tidligt osv, så kan kraftanstrengelse sætte fødslen i gang når det ER tid....men nej, de fleste undersøgelser viser at kroppen går i fødsel når den slapper af og selv begynder at tro på den har energi til at fulddføre en fødsel...dvs stik modsat hvad folk tror:-)

Også derfor syge gravide tit først føder når de er ved at være oven på igen.

Så, slap af, nyd tiden. Lav evt planer der kan tåle at blive droppet, det gør jeg nu:-)

I morgen skal jeg f.eks mødes med en og spise is, hygge og i havecenter og købe forårs blomster til haven:-)

Har endda bestilt frisør tid til en klip, for er SÅ træt af mit tunge garn. Og når jeg det er det fedt, men ellers må jeg jo aflyse tiden. Det er i næste uge, 4 dage før min termin:-)

Skal til Mick øgendahl show på lørdag også....så jeg SKAL ikke føde lige nu, så kommer jeg jo ikke med. Og sidfste gang havde jeg født på det her tidspunkt, så tæller jo ned for alvor nu:-)

Anmeld

17. april 2012

Chiip91

Kender det ALT for godt, Jeg havde termin for 8dage siden (9.april) men der er heller ikke nogle tegn overhovedet :/ Så jeg skal sættes lige så stille igang på torsdag

- Jeg har desværrer ingen gode råd da jeg har prøvet ALT, Laaaange gå ture, oprydning, rengøring, sex, ja alt simpelhen, men intet har virket :/

Men du får lige en masse vee støv 

Anmeld

17. april 2012

MaybeBaby

Truddi skriver:

Jeg havde ingen tegn, OVERHOVEDET før. Ikke engang tegnblødning eller plukveer. og pludselig en morgen gik vandet altså bare og så gik det bare stærkt.
Tror på at hvis baby selv sætter gang i tingene, så går det nok også det hurtigere end hvis man selv prøver at fremskynde det...
Og selvom du har hørt det 100 gange før, så vil jeg bare lige sige: SOV FOR GUDS SKYLD, SOV!
vestøv herfra!

Anmeld

17. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Slappe af og NYDE de sidste dage inden, at jeres baby-pige kommer - og SOV

Anmeld

17. april 2012

4xGreve

Truddi skriver:

Jeg havde læst at bunkevis af ananas og kryderet mad skulle være godt så den dag jeg fødte havde jeg spiste så mange ananas ar jeg fik ondt i maven og havde spist en engelsk bøf som var så kryderet at jeg knap nok kunne spise den om det var held skal jeg ikke kunne sige men jeg føødte ihvertfald om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.