Peugeot 206 3 dørs.. + Barnevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Ma-lu

Mira0911 skriver:

Vi havde en 3 dørs Peugeot... Stellet kom bagi og kalechen på bagsædet... 

Ville bare så gerne undgå at tage sidde pladserne bagi..

Vi har vores lille hund (mops ) som vi også gerne sku ha med sommetider.. Og ellers mine søskende har vi også tid med hvis vi skal nogen steder fx. Forlystelser osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mira0911

Ma-lu skriver:

Ville bare så gerne undgå at tage sidde pladserne bagi..

Vi har vores lille hund (mops ) som vi også gerne sku ha med sommetider.. Og ellers mine søskende har vi også tid med hvis vi skal nogen steder fx. Forlystelser osv...

Hvis der er anhænger træk på, så kan I smide stellet på der på en cykel dims... 

Det havde vi ikke da vi havde peugeot

Anmeld

17. april 2012

Ma-lu

Mira0911 skriver:

Hvis der er anhænger træk på, så kan I smide stellet på der på en cykel dims... 

Det havde vi ikke da vi havde peugeot

Vi har ikke anhænger træk.. 

Guud så kan man vel heller ik have det der stel bagpå?? Ved ik hvorfor jeg havde tænkt at det sku sidde fast på en anden måde

Anmeld

17. april 2012

Mussen2

Ma-lu skriver:

Guud så kan man vel heller ik have det der stel bagpå?? Ved ik hvorfor jeg havde tænkt at det sku sidde fast på en anden måde

Det kan også fåes til biler uden træk

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Ma-lu skriver:

Hvis der ikke er anhængertræk så kan de ikke sidde bagpå... det er det eneste jeg ved... 

Anmeld

17. april 2012

anja89

Jeg har haft en emmaljunga barnevogn i en Fiat punto.. Og den hele kunne være bagi  jeg slog blot kassen sammen, vedikke om Odder kan men jeg løftede bare barnevogns madressen og under den er der to jern bøjler som sidder ovenpå en plastik ting i bunden og de er lige til at skubbe af så kan kassen sLåes en del sammen

Anmeld

17. april 2012

Ma-lu

Mussen2 skriver:

Det kan også fåes til biler uden træk

Er der rigtigt  

Suuuupeeeer!!!!!

Anmeld

17. april 2012

Ma-lu

anja89 skriver:

Jeg har haft en emmaljunga barnevogn i en Fiat punto.. Og den hele kunne være bagi  jeg slog blot kassen sammen, vedikke om Odder kan men jeg løftede bare barnevogns madressen og under den er der to jern bøjler som sidder ovenpå en plastik ting i bunden og de er lige til at skubbe af så kan kassen sLåes en del sammen

Ved det heller ikke, men jeg må se, og håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.