wee:) skønt:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. april 2009

christinam

enlig 12 uger imorgen så jeg oveer den værste tid ville bare lige ud med det knuz her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

A.

12. april 2009

Mutti2

Tillykke med det Så er der kun 28 uger tilbage

Anmeld

12. april 2009

christinam

Milla-Victoria's mor skriver:

Tillykke med det Så er der kun 28 uger tilbage

hehe, men har hørt de føste 3 månder går langsomt hehe så er glad for at jeg er over dem

Anmeld

12. april 2009

A.

termin26okt skriver:

hehe, men har hørt de føste 3 månder går langsomt hehe så er glad for at jeg er over dem

det sidste også hehe

Anmeld

12. april 2009

Mutti2

termin26okt skriver:

Uhh.... jeg synes de gik super stærkt.... det er de sidste der virker uendelige

Men uanset hvad er det hele ventetiden værd

Anmeld

12. april 2009

christinam

agnieszka skriver:

det sidste også hehe

hehe ja , kan også love for den sidste uge er min mave blivet stor hehe folk glor allerede på miig hader det heh

Anmeld

12. april 2009

christinam

Uhh.... jeg synes de gik super stærkt.... det er de sidste der virker uendelige

Men uanset hvad er det hele ventetiden værd

hehe ja vil jeg gerne tro, og det med faren har fået ham til og bare se det lidt nogle timer en gang om månden , men han vil ikk engang med til barnedåden

Anmeld

12. april 2009

Mutti2

Han har nok lidt svært ved at forholde sig til det. Det er jo ikke ham der mærker det fantastiske ved de fysiske forandringer!!

Men der er jo også lang tid til barnedåben!! han kan nå at ændre mening!! Jeg vil råde dig til ikke at presse ham for meget, for så kan du risikere at han stikker halen imellem benene!!

Men noget du kan forslå ham stille og roligt, er at tage med til en scaning eller en tur til jordemoderen (hvor man hører hjerte-slaget). Det vil måske hjælpe til at han kan forholde sig til at der vokser et smukt lille vidunder i din mave, som også er en del af ham

Anmeld

12. april 2009

christinam

Han har nok lidt svært ved at forholde sig til det. Det er jo ikke ham der mærker det fantastiske ved de fysiske forandringer!!

Men der er jo også lang tid til barnedåben!! han kan nå at ændre mening!! Jeg vil råde dig til ikke at presse ham for meget, for så kan du risikere at han stikker halen imellem benene!!

Men noget du kan forslå ham stille og roligt, er at tage med til en scaning eller en tur til jordemoderen (hvor man hører hjerte-slaget). Det vil måske hjælpe til at han kan forholde sig til at der vokser et smukt lille vidunder i din mave, som også er en del af ham

han vil ikk noget af det der. o har opgivet nu , jeg har sluttet alt til ham nu , , hvis han vil noget må han skrive .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.