Undersøgelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Line8700

Hejsa alle i dejlige piger!

Jeg er 5 uger henne nu, og skal til lægen d. 14 maj. Hvad skal der ske til den undersøgelse? Kunne tænke mig til at det er en underlivsundersøgelse, men skal der ske mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

l.kjoeller

Jeg er 5 uger henne nu, og skal til lægen d. 14 maj. Hvad skal der ske til den undersøgelse? Kunne tænke mig til at det er en underlivsundersøgelse, men skal der ske mere?

det er bar mål og vægt. en underlivsundersøgelse, og så vil de oprette en vandrejournal på spiren.  måske tager de blodprøver til doubletest ( de sammenholdes med tal fra nakkefoldsskanning om noget tid -)

Anmeld

17. april 2012

Princesspigen

Line8700 skriver:

jeg fik ikke lavet den gynogologiske undersøgelse..  det er med op til de forskellige læger..

men der skal udfyldes nogle papier, du skal vejes, måske trykkes på maven, have taget blodprøver og lave en urin prøve..

det var ihværtifal de ting jeg var igennem ved første undersøgelse..  

Anmeld

17. april 2012

Line8700

Ja det er jo nok meget forskelligt fra læge til læge. Men tak for svar.

Tror det er fordi jeg ikke kan vente. Synes det hele er meget nyt og spændende, og vil have "mere" hele tiden. sys der er sååååårh lang tid til d 14 maj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.