Bør jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. april 2012

projekt-ønskebarn

Synes ikke rigtigt at maven er vokset de sidste par uger og bliver derfor nervøs for at hun ikke vokser som hun skal.

Jeg mærker hende hver dag, så der er liv derinde og har også taget 1-2 kg på siden uge 24, hvor jeg blev vejet hos lægen.

Er der nogen af jer, der har oplevet at maven pludselig holder pause med at vokse?

Knus og dejlig dag til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

emsaroto

projekt-ønskebarn skriver:

Synes ikke rigtigt at maven er vokset de sidste par uger og bliver derfor nervøs for at hun ikke vokser som hun skal.

Jeg mærker hende hver dag, så der er liv derinde og har også taget 1-2 kg på siden uge 24, hvor jeg blev vejet hos lægen.

Er der nogen af jer, der har oplevet at maven pludselig holder pause med at vokse?

Jeg synes først rigtig det gik hurtigt efter uge 35. Der voksede den totalt meget.. Men synes ikke der var de store forksellige i ugerne omkring 20 og op til 30

Anmeld

17. april 2012

emsaroto

men jeg synes da at hvis du er meget nærvøs eller bekymret, så ring.

Det skader aldrig at tage et ekstra tjek  

Anmeld

17. april 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak for dit svar, det beroliger mig lidt at du heller ikke følte at der skete så meget fra uger 20-30 

Man brokker sig over at de er for store, her er det lige omvendt, det er ikke nemt

Alle sige rat jeg bare skal være glad for at jeg ikke er så stor for pludselig går det stærkt.

Anmeld

17. april 2012

l.kjoeller

det er helt individuelt. typisk kan man heller ikke selv se det men andre kan... så ville ikke ligge så meget i det. ellers så lig dig på ryggen og tag et symfyse mål, (hvis du ved hvordan) og så sammenlign med det sidste i i din vandrejournal, så vil du sansynligvis se du er vokset

Anmeld

17. april 2012

emsaroto

Tusind tak for dit svar, det beroliger mig lidt at du heller ikke følte at der skete så meget fra uger 20-30 

Man brokker sig over at de er for store, her er det lige omvendt, det er ikke nemt

Alle sige rat jeg bare skal være glad for at jeg ikke er så stor for pludselig går det stærkt.

Det kan også være bebs ligger under ribbenene.. måske du ved om bebs gør det? 

Anmeld

17. april 2012

projekt-ønskebarn

Det tror jeg at du har meget ret i, man ser jo sig selv hver dag.

Sådan et tror jeg ikke at jeg har fået foretaget, er det lægen eller jordmoder der gør det?

Anmeld

17. april 2012

projekt-ønskebarn

Hmmm, det ved jeg faktisk ikke, ved kun at jeg har foranliggende moderkage og derfor først har kunne mærke liv hver dag fra uge 25/26. 

Jeg er lige gået ind i uge 27 igår forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.