Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er idag 20+2 og er blevet SÅ utålmodig!
MD-skanning i sidste uge vidste at hele er som det skal være OG vi fik bekraftet at vi venter en PIGE !
Vi fik også datoen til PKS allerede...
(og sikke en forskel ift. min første graviditet
https://www.baby.dk/Users/Forum/MyMessages.aspx?UserID=7837&Tummy=true&PageIndex=2
både på maven og resten af min krop!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er det en flot mave!
Hold da op. Synes der er mange pæne mave Ville ønske det var mig!
tillykke med at du er nået halvvejen nu
Rigtig FLOT mave, det sidder bare så smuk på dig! Og tillykke med den kommende lille pige..
Sara_S skriver: Er idag 20+2 og er blevet SÅ utålmodig! MD-skanning i sidste uge vidste at hele er som det skal være OG vi fik bekraftet at vi venter en PIGE ! Vi fik også datoen til PKS allerede... (og sikke en forskel ift. min første graviditet https://www.baby.dk/Users/Forum/MyMessages.aspx?UserID=7837&Tummy=true&PageIndex=2 både på maven og resten af min krop!)
Ihhh tillykke søde Er datoen offcielt??
Nadia&Daniel skriver: Ihhh tillykke søde Er datoen offcielt??
TAAAAAAAK!!!
Ja, det er den... men de er ved at lave rutinerne om på Hvidovre og der er lang tid endnu. Vi har fået at vide at der er måske en lille bitte chance for at vi bliver rykket til en anden dag... men det bliver med sikkerhed i slutning af august, da jeg har termin den 2. september
Joyce1986 skriver: Rigtig FLOT mave, det sidder bare så smuk på dig! Og tillykke med den kommende lille pige..
Tusinde tak!
Og tillykke til dig også! Det var nok ikke længe før du har din guldklump i armene!
babymus77 skriver: Ihj hvor fin mave:-) Jeg er også ved at gå ud af mit gode skind, af utålmodighed!!!! Og jeg er kun 26+0 så kan godt følge dig!!! :-)
Ihj hvor fin mave:-) Jeg er også ved at gå ud af mit gode skind, af utålmodighed!!!! Og jeg er kun 26+0 så kan godt følge dig!!! :-)
Tak, tak!
Så vidt jeg husker, var jeg ikke så utålmodig første gang.... men denne her gang er så anderledes på SÅ mange forskellige måder! Sjovt!
emsaroto skriver: Ej hvor er det en flot mave! Hold da op. Synes der er mange pæne mave Ville ønske det var mig! tillykke med at du er nået halvvejen nu
Iiiiiih hvor er du sød!! Mange, mange, mange TAK!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128