Disse navne står nu på vores liste (drengenavne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Mor til L&S

PludderLady skriver:

Theo synes jeg er adorable!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

emsaroto

Mor til Liva skriver:

Lukas er også sødt, sys bare det er brugt meget... Men ja Lukas er ikk et dårligt bud

tænkete bare lig på det da der står Luka hehe

Luka forbinder jeg forresten med en pige .. pga en sang, så det synes jeg bestemt ikke 

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Camillos skriver:

sander

hehe kender det godt.. Jeg har Liam og nico, kunnne jeg godt tænke mig hvis det blev en dreng. men kæresten kan ikke li de navne.. 

Anmeld

17. april 2012

iris-mor

Jeg har aldrig hørt om drengenavnet Magne før, men det lyder rigtig sødt, så det ville jeg forsøge at overtale manden til. Ellers ville jeg gå for Theo

Anmeld

17. april 2012

Mor til L&S

emsaroto skriver:

tænkete bare lig på det da der står Luka hehe

Luka forbinder jeg forresten med en pige .. pga en sang, så det synes jeg bestemt ikke 

Det var nemlig derfor Luka kom på listen da det er mere specielt, men jeg vil give dig ret... Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg forbinder Luka mere med en pige...?!

Det er både et pige og drengenavn nemlig....

Anmeld

17. april 2012

Mor til L&S

Camillos skriver:

hehe kender det godt.. Jeg har Liam og nico, kunnne jeg godt tænke mig hvis det blev en dreng. men kæresten kan ikke li de navne.. 

Liam har også stået på vores liste, men sys at Liva og Liam lyder for ens og tæt på hinanden...

Anmeld

17. april 2012

Mor til L&S

iris-mor skriver:

Jeg har aldrig hørt om drengenavnet Magne før, men det lyder rigtig sødt, så det ville jeg forsøge at overtale manden til. Ellers ville jeg gå for Theo

Ja sys du ikk Tror bare manden er svææær at overtale

Anmeld

17. april 2012

emsaroto

Mor til Liva skriver:

Det var nemlig derfor Luka kom på listen da det er mere specielt, men jeg vil give dig ret... Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg forbinder Luka mere med en pige...?!

Det er både et pige og drengenavn nemlig....

Nej der er svært med de Italienske navne

Man kan jo også hedde Andrea som dreng  

Anmeld

17. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ELSKER navnet Luka og det passer perfekt til Liva

Anmeld

17. april 2012

iris-mor

Personligt er mit favorit drengenavn Isa, men i DK forbinder man Isa med en pige, så jeg ville ikke vælge det. Og by the way, nu er det også slut med småbørn herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.