Fuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg e rgravid - og det er ikke ønsket!

Jeg er chokeret, rystet og udenforstående. Vi har KUN dyrket sex MED KONDOM!!!!!!!

Jeg skulle efter sigende være 4+5 i dag. Jeg har 2 børn i forvejen og ville da gerne have barn nr 3 - bare ikke nu. Den mindste er kun 1½ år og jeg kan ikke ift mit nuværende nye arbejde få hverdagen til at hænge sammen med 3 børn og økonomien kan slet ikke. Vores rådighedsbeløb er på omkring 4000 kr så det er helt udelukket at der er plads til barn nr 3 i vores økonomi. Samtidig er jeg rædselslagen for tanken om en abort

Jeg er grædefærdig..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

B&J

det er jeg meget ked af der dukker sådan en meget utydelig streg op...

sender dig de største krammer

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg e rgravid - og det er ikke ønsket!

Jeg er chokeret, rystet og udenforstående. Vi har KUN dyrket sex MED KONDOM!!!!!!!

Jeg skulle efter sigende være 4+5 i dag. Jeg har 2 børn i forvejen og ville da gerne have barn nr 3 - bare ikke nu. Den mindste er kun 1½ år og jeg kan ikke ift mit nuværende nye arbejde få hverdagen til at hænge sammen med 3 børn og økonomien kan slet ikke. Vores rådighedsbeløb er på omkring 4000 kr så det er helt udelukket at der er plads til barn nr 3 i vores økonomi. Samtidig er jeg rædselslagen for tanken om en abort

Jeg er grædefærdig..

synes altså ikke streg nr 2 er så tydelig ? Det kan være en skyggestreg? .. Det kan vi jo have lov at håbe på.. der er ikke noget værre end uønskede graviditeter for dem der passer på 

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

synes altså ikke streg nr 2 er så tydelig ? Det kan være en skyggestreg? .. Det kan vi jo have lov at håbe på.. der er ikke noget værre end uønskede graviditeter for dem der passer på 

Desværre er den mere tydelig i virkeligheden

Og jeg er gået 3 dage over tid. - eller dvs min mens startede med lidt brunt udflod og så troede jeg at den selvfølgelig kom, men da den til morgen stadig ikke var der tog jeg testen.. ÅHHHHHHH Jeg er så trist,

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er jeg meget ked af der dukker sådan en meget utydelig streg op...

sender dig de største krammer

Tusind tak.

Anmeld

17. april 2012

lio

Sender krammer og tanker. Håber du kommer igennem dette.

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Desværre er den mere tydelig i virkeligheden

Og jeg er gået 3 dage over tid. - eller dvs min mens startede med lidt brunt udflod og så troede jeg at den selvfølgelig kom, men da den til morgen stadig ikke var der tog jeg testen.. ÅHHHHHHH Jeg er så trist,

kan du så ikke skynde dig til lægen og få en medicinsk abort så det bare føles som menstrationen er et par dage forsinket? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.