Tegnblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. april 2012

christinak

Hej jeg er idag 39+0 og har de seneste par dage haft så meget udflåd det er helt vildt, og i nat da jeg var oppe havde jeg blod strenge på papiret og det er fortsat her til morgen, er det normalt?

Jeg har desuden haft smerter i maven i nat ligesom hvis man havde dårlig mave.

Det er vores første barn så er lidt på bar bund med det hele, håber nogle kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MariaJ

Det lyder som tegnblødning. Jeg ville nok ikke lave alt for ambitiøse planer for resten af dagen, hvis jeg var dig .

Anmeld

17. april 2012

christinak

MariaJ skriver:

Det lyder som tegnblødning. Jeg ville nok ikke lave alt for ambitiøse planer for resten af dagen, hvis jeg var dig .

Jeg håber der sker noget ved du hvor aktive de skal være i maven synes han er lidt stille derinde i forhold til hvad han plejer

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

christinak skriver:

Jeg håber der sker noget ved du hvor aktive de skal være i maven synes han er lidt stille derinde i forhold til hvad han plejer

Hmmm, svært at sige. Generelt skal man jo reagere, hvis man ikke mærker så meget liv som man plejer, men synes jeg mener at have læst at de godt kan være lidt mere stille lige op til fødslen.

Anmeld

17. april 2012

christinak

MariaJ skriver:

Hmmm, svært at sige. Generelt skal man jo reagere, hvis man ikke mærker så meget liv som man plejer, men synes jeg mener at have læst at de godt kan være lidt mere stille lige op til fødslen.

Okay mange tak for svar  

Anmeld

17. april 2012

Kvist

christinak skriver:

Hej jeg er idag 39+0 og har de seneste par dage haft så meget udflåd det er helt vildt, og i nat da jeg var oppe havde jeg blod strenge på papiret og det er fortsat her til morgen, er det normalt?

Jeg har desuden haft smerter i maven i nat ligesom hvis man havde dårlig mave.

Det er vores første barn så er lidt på bar bund med det hele, håber nogle kan hjælpe 

Ja det kunne godt lyde som tegnblødning.. Jeg fik tegnblødning 09.30, veer kl. 13.00 og han er født 19.40..

Så jeg ville nok heller ikke lægge for mange planer, held og lykke

Anmeld

17. april 2012

christinak

Kvist skriver:

Ja det kunne godt lyde som tegnblødning.. Jeg fik tegnblødning 09.30, veer kl. 13.00 og han er født 19.40..

Så jeg ville nok heller ikke lægge for mange planer, held og lykke

Men synes jo det er meget lidt blod, det ligner få strenge blandet med lidt udflåd og det er ikke hver gang jeg er ude og tisse men det er frisk blod 

Anmeld

17. april 2012

Kvist

christinak skriver:

Men synes jo det er meget lidt blod, det ligner få strenge blandet med lidt udflåd og det er ikke hver gang jeg er ude og tisse men det er frisk blod 

Jeg havde kun tegnblødning en gang.. Lagde mærke til det da jeg var på toilet og skulle tørre mig, at der var lidt blod på papiret, og da jeg så kiggede ned i kummen var der også lidt.. Derefter blødte jeg ikke mere før fødslen rigtig gik i gang..

Anmeld

17. april 2012

christinak

Kvist skriver:

Jeg havde kun tegnblødning en gang.. Lagde mærke til det da jeg var på toilet og skulle tørre mig, at der var lidt blod på papiret, og da jeg så kiggede ned i kummen var der også lidt.. Derefter blødte jeg ikke mere før fødslen rigtig gik i gang..

Okay så håber jeg tak for svar 

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Det tror jeg er meget typisk. Det skal heller ikke bløde rigtigt. Det er jo slimen i livmoderhalsen, der forsvinder og hvis den er blandet med blod kan det være et tegn på at blodkarrene brister, i forbindelse med at du åbner dig lidt.

(så vidt jeg har forstået - jeg er ikke fagperson)

Hos mig kom der en stor slimklat/slimprop med blodstrenge i om formiddagen. Min datter er født kl 2 den følgende nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.