Lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Jeg ville så gerne derop. Men mine forældre har kobberbryllup på fredag og lørdag er det ikke lige sikkert at herren i huset er i stand til at tag Freja Tror så ikke at der er ret meget tilbage på søndag (desværre) Men så tager vi en tur til Katvig i næste uge (og håber så meget at der er noget at komme efter (kommer fra sydfyn, så vi er 5 tøser der tager derop)

Vi køre fra Odense men er dog kun 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

sabrina89

SaNiNa skriver:

Vi køre fra Odense men er dog kun 2

Det er jo næsten det samme så Håber virkelig at der er noget at komme efter

Anmeld

17. april 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Det er jo næsten det samme så Håber virkelig at der er noget at komme efter

Ja det gør jeg nu også, vil lige jeg lure også lige netter i løbet af fredagen for at se hvad folk skriver om det

Anmeld

17. april 2012

sabrina89

Hvis folk skriver at der er et stort ydvalg, ku jeg godt overveje at tag derop lørdag eftermiddag.

Anmeld

17. april 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Hvis folk skriver at der er et stort ydvalg, ku jeg godt overveje at tag derop lørdag eftermiddag.

Ja jeg gider nu heller ikke køre fredag hvis der bliver skrevet at de er lige så kedelig som sidste jeg var der, det var dyrt og der var ingenting i str 92 dreng

Anmeld

20. april 2012

SaNiNa

Så har jeg været af sted og fik da lidt til Naia men ikke vildt meget syntes det var rimelig dyrt i forhold til det var et lagersalg.

Der er ikke rigtig noget til dreng fra str 68 men så igen fra str 122

Men har så lige læst på FB fra ESL selv:

Kære alle. Da efterspørgslen har været enorm både på lagersalget i København, og i dag i Aarhus, må vi desværre meddele, at der nu er et meget begrænset udvalg tilbage. For ikke at køre forgæves, lukker vi allerede søndag kl. 15, og hele mandagen. Vi takker jer mange gange for jeres deltagelse, og beklager rigtig meget. Vi ønsker jer alle en rigtig dejlig ej sikke lej weekend, på trods af denne kedelige nyhed.

Anmeld

20. april 2012

morpåthurø

SaNiNa skriver:

Så har jeg været af sted og fik da lidt til Naia men ikke vildt meget syntes det var rimelig dyrt i forhold til det var et lagersalg.

Der er ikke rigtig noget til dreng fra str 68 men så igen fra str 122

Men har så lige læst på FB fra ESL selv:

Kære alle. Da efterspørgslen har været enorm både på lagersalget i København, og i dag i Aarhus, må vi desværre meddele, at der nu er et meget begrænset udvalg tilbage. For ikke at køre forgæves, lukker vi allerede søndag kl. 15, og hele mandagen. Vi takker jer mange gange for jeres deltagelse, og beklager rigtig meget. Vi ønsker jer alle en rigtig dejlig ej sikke lej weekend, på trods af denne kedelige nyhed.

Den besked så jeg også godt på FB. havde forestillet mig at jeg ville derned i morgen formiddag, men jeg har også gået at vide at drengetøjet er ringe og specielt str 80-98. Nok har jeg også 1 dreng i str. 122, men gider ikke hvis der ingenting er til 2 ud af 3 af mine børn. Jeg har opfordret ESL at de ind i mellem kommer til Aarhus med lagersalg inden lagersalg i Købehavn, for det er også pga. stor tilslutning i KBH at de næsten intet har med i Aarhus. Jeg synes i hvert fald at det kunne være sjovt ikke altid at være i 2. række i forhold til københavn.

Anmeld

22. april 2012

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Den besked så jeg også godt på FB. havde forestillet mig at jeg ville derned i morgen formiddag, men jeg har også gået at vide at drengetøjet er ringe og specielt str 80-98. Nok har jeg også 1 dreng i str. 122, men gider ikke hvis der ingenting er til 2 ud af 3 af mine børn. Jeg har opfordret ESL at de ind i mellem kommer til Aarhus med lagersalg inden lagersalg i Købehavn, for det er også pga. stor tilslutning i KBH at de næsten intet har med i Aarhus. Jeg synes i hvert fald at det kunne være sjovt ikke altid at være i 2. række i forhold til københavn.

nej jeg tænker også det ikke er fære, der er stort set aldrig noget at komme efter i århus der er ganske lidt altid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.