Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Hvad siger jeres vægt nu hvor nogen er nået 3. Trimester og andre er godt på vej
Lig også gerne et mavebillede ind hvis i har lyst
Min vægt siger +7/8 kg. Jeg er i 26+1/27. Uge
Ha en dejlig solskinsdag allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min vægt siger 7 kg og jeg er i uge 26-27 var ved læge i går hvor de sage det var meget nomal men føler mig da efter honten noget stor kan se om jeg får mig taget sammen til at tag et mave billed i løbet af dagen
Min vægt siger det samme, men synes ikke rigtig at maven vokser så hurtigt som kiloene ryger på, så de sidder nok alle andre steder end på maven
Men det hører jo med
Min vægt siden ca 2 kg siden start :-) bliver rost alle steder. For det er tydeligt at se at de er på maven. Er 26+ 5 i dag
Det kan jeg godt forstå . Det er godt nok heller ikke meget, det kan jeg desværre ikke prale af
projekt-ønskebarn skriver: Hej piger Hvad siger jeres vægt nu hvor nogen er nået 3. Trimester og andre er godt på vej Lig også gerne et mavebillede ind hvis i har lyst Min vægt siger +7/8 kg. Jeg er i 26+1/27. Uge Ha en dejlig solskinsdag allesammen
projekt-ønskebarn skriver: Det kan jeg godt forstå . Det er godt nok heller ikke meget, det kan jeg desværre ikke prale af
hehe jeg var også så heldig at tabe 8 kg i starten
Luksus opskrift til næste graviditet modtages mef glæde hi hi. 8 kg er godt nok også noget af en sjat.
Min vægt: + 13 kg. :s Er 30+0 idag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128