Forhåbentlig den dårligste joke ever...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Maja88

kicha skriver:

en mand hvis kone skulle rejse en uge så han leedte efter nogen der kunne holde ferie med hans to børn den uge da han ikke selv ku overskue dem

ej ok...

lidt sjovt.. jeg trak da på smilebåndet.. men smid det da på facebook til dine venner istedet for et salgssted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

mariamiss6

Maja88 skriver:

ej ok...

lidt sjovt.. jeg trak da på smilebåndet.. men smid det da på facebook til dine venner istedet for et salgssted

Problemet er, at det faktsik KUNNE være en sjov joke, men den var skrevet i en meget alvorlig tone, det lød bestemt ikke som en joke. OG han "solgte det som gratis oplevelser med børn....

Alle ord i den annonce udstålede ikke afmagt, men hønserøv. Som om han vitterligt ikke kunne lide sine egne børn... Og så moderen der bare tager på forretningsrejse til Kina, måske endda velvidende at faren ikke kan holde ungerne ud, og bare er ligeglad med det.... 

arj, men det var en klam annonce, der på ingen måder var sjov. 

Af en eller anden grund lød den bare SÅ alvorligt ment.

Og jeg synes ellers jeg har en okay forståelse for humor normalt???

Anmeld

17. april 2012

Maja88

mariamiss6 skriver:

Problemet er, at det faktsik KUNNE være en sjov joke, men den var skrevet i en meget alvorlig tone, det lød bestemt ikke som en joke. OG han "solgte det som gratis oplevelser med børn....

Alle ord i den annonce udstålede ikke afmagt, men hønserøv. Som om han vitterligt ikke kunne lide sine egne børn... Og så moderen der bare tager på forretningsrejse til Kina, måske endda velvidende at faren ikke kan holde ungerne ud, og bare er ligeglad med det.... 

arj, men det var en klam annonce, der på ingen måder var sjov. 

Af en eller anden grund lød den bare SÅ alvorligt ment.

Og jeg synes ellers jeg har en okay forståelse for humor normalt???

oki.. desværre kunne jeg ikke læse den

Anmeld

22. april 2012

Ilya

Maja88 skriver:

ej ok...

Jeg synes nu ærlig talt også mest, det bare lyder som en omgang seriøs internet trolling.

Don't feed the troll.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.