Duni Duo - så skuffet.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.200 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. april 2012

ano14316

Hej

Jeg har købt en duni duo sidste sommer, men vi har først for alvor taget den i brug for en måneds tid siden, men jeg er simpelthen så skuffet over den.

Den er mega tynd, slet ikke vamset og dyne agtig.

Jeg har købt den med ulddyne, for at den skulle være ekstra lækker og varm, men er nød til at give Magnus mega meget tøj på for at han kan holde varmen i den når han skal ud og sove, og det er på trods af at han ligger i en Silver Cross.

En ting er at den ikke kommer i nærheden af Voksi, i forhold til at vamsethed, men er i sær ærgelig når slee bee'en er 100 gange bedre, og netop har kunne erhverves for 400 kr i bilka.

Jeg har så tilmed købt sommerdyne (som jeg måske forbrug for hvis vi får hedebølge) og den er ca. på tykkelse med et håndklæde.. æv, altså ...

Andre der har det lige sådan med Duni Duo'en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Madam Blå

ano14316 skriver:

Hej

Jeg har købt en duni duo sidste sommer, men vi har først for alvor taget den i brug for en måneds tid siden, men jeg er simpelthen så skuffet over den.

Den er mega tynd, slet ikke vamset og dyne agtig.

Jeg har købt den med ulddyne, for at den skulle være ekstra lækker og varm, men er nød til at give Magnus mega meget tøj på for at han kan holde varmen i den når han skal ud og sove, og det er på trods af at han ligger i en Silver Cross.

En ting er at den ikke kommer i nærheden af Voksi, i forhold til at vamsethed, men er i sær ærgelig når slee bee'en er 100 gange bedre, og netop har kunne erhverves for 400 kr i bilka.

Jeg har så tilmed købt sommerdyne (som jeg måske forbrug for hvis vi får hedebølge) og den er ca. på tykkelse med et håndklæde.. æv, altså ...

Andre der har det lige sådan med Duni Duo'en?

Øv, hvor er det da bare ærgerligt! Har ikke selv prøvet den, men har lånt en voksi med sommerdyne til min datter. Og hun koger i den.

Så måske duniduo var noget for mig

Du kan prøve at sælge den, og så købe en voksi eller sleebee i stedet?

Anmeld

16. april 2012

Lotus86

Jeg har en duni duo til min søn, og vi er vildt glade for den, synes det er rart den ikke fylder en halv fodboldbane ligesom voksien, og så er han altid dejlig varm når han har ligget i den.

Anmeld

16. april 2012

Mumto3

Jeg har også en dun i duo og synes den er dejlig varmste, og har altid haft dejlige varme børn i den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2012

Mumto3

Jeg synes næsten godt man kan se på billedet at den er vamset. Jeg bruger altid sommer og efterå/forårsdynen samtidig om vinteren (det stod der i min brugsanvisning). På billedet har jeg også begge dyner i.

Måske det kunne hjælpe?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2012

ano14316

Mumto3 skriver:

Jeg synes næsten godt man kan se på billedet at den er vamset. Jeg bruger altid sommer og efterå/forårsdynen samtidig om vinteren (det stod der i min brugsanvisning). På billedet har jeg også begge dyner i.

Måske det kunne hjælpe?

Ej den ser rigtig vamset ud... Er det dun eller uld dyne du har?
Jeg synes ikke der var en brugsanvisning med,

Anmeld

17. april 2012

Mumto3

ano14316 skriver:

Ej den ser rigtig vamset ud... Er det dun eller uld dyne du har?
Jeg synes ikke der var en brugsanvisning med,

Det er dun. Jeg tænker at uld, må være tyndere end dun. Bare tænk på et uldtæpper i forhold til en dyne. Dynen med dun er meget tykkere end uld-tæppet.

Men ÆV, at du blev skuffet, når du nu har brugt så mange på det den!

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

Vi havde i uld og var SUPER glade for den .. Caroline var aldrig for varm eller kold når hun sov i den

Du skal bruge begge dyner når det er under 10 grader , efterårs/forårsdyne når det er under 18 grader og sommerdyne når det er varmere end 18 grader .. Det var i hvert fald hvad vi fik af vide .. Og det passede fint

Anmeld

17. april 2012

ano14316

Maja_4000 skriver:

Vi havde i uld og var SUPER glade for den .. Caroline var aldrig for varm eller kold når hun sov i den

Du skal bruge begge dyner når det er under 10 grader , efterårs/forårsdyne når det er under 18 grader og sommerdyne når det er varmere end 18 grader .. Det var i hvert fald hvad vi fik af vide .. Og det passede fint

Mange mange tak for dit svar, Jeg må simpelthen købe mig en dun dyne til den, det koster 500 kr. Så den kan blive lækker og vamset.. og jeg ikke behøver at give ham så meget tøj på.

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

ano14316 skriver:

Mange mange tak for dit svar, Jeg må simpelthen købe mig en dun dyne til den, det koster 500 kr. Så den kan blive lækker og vamset.. og jeg ikke behøver at give ham så meget tøj på.

Vi har altså slet ikke brugt nogen dundyne .. Er du sikker på at det er den rigtige dyne du har kommet i ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.