Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg søger som sagt dukker, og andre ting fra Sebra.
Send gerne billeder med hvis der er nogen som ønsker at sælge..
Det er til min kærestes datter, da hun er blevet vild med Emilys dukke og ikke kan leget med andet nu..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.
Slet ingen?
babymus77 skriver: Hvis du keder dig på lørdag er der lager udsalg i Esbjerg med Sebra ting:-)
Hvis du keder dig på lørdag er der lager udsalg i Esbjerg med Sebra ting:-)
Øøøv.. Kan desværre slet ikke komme helt til esbjerg.. Skal du afsted?
babymus77 skriver: Jeg ved det ikke?? Kommer an på bil osv... Men gad godt:-))
Jeg ved det ikke?? Kommer an på bil osv... Men gad godt:-))
Gad os godt..
Min kærestes datter hapser hele tiden vores mindstes dukke og så vil vi give hende en til hendes fødselsdag som er i maj måned..
Emily2012<3 skriver: Gad os godt.. Min kærestes datter hapser hele tiden vores mindstes dukke og så vil vi give hende en til hendes fødselsdag som er i maj måned..
babymus77 skriver: Er hun ikke så gammel??? Så bliver hun da lykkelig for hendes egen:-)) Deres bamser dukker er bare så dejlig bløde:-) Jeg er også begyndt at samle ind til vores kommer til sommer;-) Syns bare det svært med tøj, hvor længe de bruger hver str og hvor meget man ska ha:-)
Er hun ikke så gammel??? Så bliver hun da lykkelig for hendes egen:-)) Deres bamser dukker er bare så dejlig bløde:-) Jeg er også begyndt at samle ind til vores kommer til sommer;-) Syns bare det svært med tøj, hvor længe de bruger hver str og hvor meget man ska ha:-)
Min kærestes datter er 6, og vores fælles datter er 2 måneder snart.. Så hun bruger den ikke endnu jo, men min kærestes datter på 6 hun er bare helt vild med den..
Ja det er rigtig svært..
luk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128