har det lidt underligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. april 2009

silden85

hej er ny her inde
stoppede på p-piller i tirsdags, fordi vi gerne ville starte projekt baby og jeg skal have min mens imorgen eller aller seneste mandag. men hele den her uge har jeg været lidt svimmel, min mave har kørt rundt, haft lidt kvamle, og lidt halsbrand, men jeg ved ikke om jeg er ved at være syg eller ? er der nogen der har oplevet det ? fx. her til aften spiste vi lidt chokolade, og jeg fik kvamle af at lugte til det. håber at i vil svare mig men det kan os være at min krop snyder mig,
hilsen silden85

god påske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

BubbieBear

Hejsa!

Der går gerne et godt stykke tid inden kroppen finder sig selv når man har været på ppiller.
Din hormonproduktion skal igang igen. Ppillerne går jo ind og erstatter dine egne hormoner.
Kroppen kan snyde en rigtig meget. Før mens tegn ligner graviditets tegn rigtig meget (efter hvad jeg har læst mig til. Jeg har dog ikke været gravid endnu)
Men sansynligheden for at du er gravid nu er ret lille, med mindre du ikke har spist ppillerne som du skulle.

Knus

Anmeld

12. april 2009

silden85

oki tak for det men jeg synes bare at det er hurtigt at min krop, bliver underlig. for min mens. er jo stadigvæk styrret af mine p-piller,

Anmeld

12. april 2009

Kvindemin

silden85 skriver:

oki tak for det men jeg synes bare at det er hurtigt at min krop, bliver underlig. for min mens. er jo stadigvæk styrret af mine p-piller,

Har hørt at hvis man har 'snydt' eller sjusket med sine p-piller, skulle det bliver endnu sværere at blive gravid. For så har kroppen vænnet sig til det.
Og lyder usansynligt at kunne blive gravid efter så kort tid. Men hvorfor skulle det ikke ske for dig?
Håber jeg da.

Knus

Anmeld

12. april 2009

silden85

Har hørt at hvis man har 'snydt' eller sjusket med sine p-piller, skulle det bliver endnu sværere at blive gravid. For så har kroppen vænnet sig til det.
Og lyder usansynligt at kunne blive gravid efter så kort tid. Men hvorfor skulle det ikke ske for dig?
Håber jeg da.

Knus

takker menga gange jeg har været på p-piller i 7år og jeg har kun hoppet min mens. over en gang i de 7 år. og det var sidste år i påsken, fordi vi skulle ud og rejse, men nu må vi se om jeg ikke får min mens. idag eller imorgen. for ellers må jeg købe en test og hvis den er negativ, og min mens, ikke er kommet må jeg kontakt min læge, men alle de andre gange, lige op til mens, har jeg aldrig haft kvalme eller at min mave har kørt rundt. så ved ikke om min mave/krop bare er underlig fordi jeg måske har tænkt meget over "projekt baby" og jeg synes ikke at jeg har sjusket med at tage mine p-piller, har altid taget dem som jeg skal

held og lykke til alle jer der prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.