Terminsberegner og hvor langt er jeg henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Miss BananaHammock

Jeg forstår ikke helt hvordan den beregner...

Herinde på baby.dk har jeg termin d. 20/12 og er 4 og 4

På copenhagen fertility centers hjemmeside har de en for folk i behandling og der har jeg samme termin men er 4 og 3

Jeg fik lagt æg op søndag den 1/4, så jeg gik bare ud fra at jeg så var 4 og 0 igår?

Ved godt det er peditesser og det bliver sikkert rykket rundt til scanningen, men er jo nysgerrig...

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Lise

Så må du være 4+4

D. 20. december er en torsdag, og der vil du være 40+0. Så er du mandag d. 17. 39+4, og da det jo også er mandag idag, så må du være +4 idag

Anmeld

18. april 2012

DK

Ihhh Kirstine er fra 25.12 og hun var verdens smukkeste lille julenisse! Den bedste julegave nogensinde. Bare glem alt om hvad folk siger om jul og fødselsdag. Min datter ELSKER at have fødselsdag d. 25, da hun som hun selv siger "får dobbelt så meget som alle andre"  (fordi hun får to dage i streg, red.) Hun har aldrig klaget over det, og alle har altid fri der 1. juledag. Det eneste problem kan faktisk være at hun får for MANGE gaver, men så kan vi jo gemme nogen til senere.

Julebørn er SÅ skønne. Der er bare en helt speciel stemning med jul og baby på een gang Den jul Kirstine blev født, er det bedste jul nogensinde. Det var som om den lille messias var født igen, liige ned i vores familie (lyder søgt, men er ikke specielt religiøs eller noget, men der var bare sådan en følelse af... tja... helt speciel jule-lykke og ro den jul, vores gæster kommenterede også på det, og vi taler stadig om "den jul hvor Kirstine blev født")

Anmeld

18. april 2012

Miss BananaHammock

DK skriver:

Ihhh Kirstine er fra 25.12 og hun var verdens smukkeste lille julenisse! Den bedste julegave nogensinde. Bare glem alt om hvad folk siger om jul og fødselsdag. Min datter ELSKER at have fødselsdag d. 25, da hun som hun selv siger "får dobbelt så meget som alle andre"  (fordi hun får to dage i streg, red.) Hun har aldrig klaget over det, og alle har altid fri der 1. juledag. Det eneste problem kan faktisk være at hun får for MANGE gaver, men så kan vi jo gemme nogen til senere.

Julebørn er SÅ skønne. Der er bare en helt speciel stemning med jul og baby på een gang Den jul Kirstine blev født, er det bedste jul nogensinde. Det var som om den lille messias var født igen, liige ned i vores familie (lyder søgt, men er ikke specielt religiøs eller noget, men der var bare sådan en følelse af... tja... helt speciel jule-lykke og ro den jul, vores gæster kommenterede også på det, og vi taler stadig om "den jul hvor Kirstine blev født")

Jeg er selv født d. 21 december, så måske vi kommer dele fødselsdag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.