1 indlæggelse på syghuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Jemion

Så har vi prøvet at være indlagt i 2 dage med Noah-Elias, han har fået mellemører betændelse, forkølelses virus og øjnbetændelse så han er hårdt ramt! Lille mand..

Vi er lige kommet hjem igår aftes og Noah er nu på pencilin og panodil for at holde ham smertefri..

Glæder mig sådan til at se min lille dreng blive frisk igen, det går ondt i hjertet at se ham sådan og at han har så ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

sabrina89

Jemion skriver:

Så har vi prøvet at være indlagt i 2 dage med Noah-Elias, han har fået mellemører betændelse, forkølelses virus og øjnbetændelse så han er hårdt ramt! Lille mand..

Vi er lige kommet hjem igår aftes og Noah er nu på pencilin og panodil for at holde ham smertefri..

Glæder mig sådan til at se min lille dreng blive frisk igen, det går ondt i hjertet at se ham sådan og at han har så ondt!

Åhh det må være frygteligt at se sit barn sådan. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, når Freja har fået vac. feber.

Rigtig god bedring til den lille mand!

Anmeld

16. april 2012

morpåthurø

Rigtig god bedring til lillemanden. Det er nu utroligt hvor hurtigt penicillin virker, så forhåbentlig han snart blir frisk/sig selv igen!

Anmeld

16. april 2012

RiUL

Årh lille mand God bedring til ham, håber han snart er på toppen igen

Anmeld

17. april 2012

Røverdatter

Rigtig god bedring - håber han kommer sig hurtigt igen   

Anmeld

19. april 2012

Jemion

Lille update

Noah er feberfri igen og har i et døgn været panodil fri så det går i den helt rigtige retning

Vi skal dog fortsætte med pencillin til lørdag, men så længe man får sin glade friske dreng tilbage er det til at leve med

Anmeld

19. april 2012

Sifling

Åh lille pus! Sikke dog en omgang Men det er godt at høre han har det bedre

Anmeld

19. april 2012

SaNiNa

Jemion skriver:

Lille update

Noah er feberfri igen og har i et døgn været panodil fri så det går i den helt rigtige retning

Vi skal dog fortsætte med pencillin til lørdag, men så længe man får sin glade friske dreng tilbage er det til at leve med

Hvor er det dejligt at høre

Anmeld

19. april 2012

HeidiØ

Jemion skriver:

Lille update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.