bange få at skulle hjem samme dag :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg har først termin til september - men tanken om jeg bliver sendt hjem samme dag, når jeg har føet. Skrammer mig helt vildt  

Det er anden gang jeg skal føde. fik en søn i maj.

Det virklige meget som det skrammer mig, jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Jeg har først termin til september - men tanken om jeg bliver sendt hjem samme dag, når jeg har føet. Skrammer mig helt vildt  

Det er anden gang jeg skal føde. fik en søn i maj.

Det virklige meget som det skrammer mig, jeg ved virklige ikke hvad jeg skal gøre ..

Sig det til din JM er sikker på de er forstående og lader dig blive lidt længere

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Sig det til din JM er sikker på de er forstående og lader dig blive lidt længere

Var ikke sikker på om man kunne det. Men kan jo prøve. 
Tak få idéen  

Anmeld

16. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sku også lige til at skrive at du ska snakke med din JM! Vh stine

Anmeld

16. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Var ikke sikker på om man kunne det. Men kan jo prøve. 
Tak få idéen  

Det tror jeg helt sikkert du kan Så lidt håber det hjælper

Anmeld

16. april 2012

Vivian87

Snak med din jordemor! Hvis du er bange for at skulle hjem sender de dig ikke hjem! 

Anmeld

16. april 2012

Jelles

Vær ærlig om din frygt.. Så har jeg hørt de skulle være forstående, men sig det i god tid:-)

Anmeld

16. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sådan havde jeg det også 2. gang. - især pga. amningen slet ikke fungerede 1. gang. Jeg snakkede med min JM om det og hun sagde bare, at sådan var det og at jeg ville blive sendt hjem 4 timer efter jeg havde født. Jeg skulle have født på Hvidovre, men på grund af overbelægning blev jeg sendt til Gentofte. Der var ingen problemer og jeg fik lov til, at være der 3 dage og min amning kom i øvrigt til, at gå så fint.

Anmeld

16. april 2012

iris-mor

Nogle steder er der også et patient hotel, men det har du muligvis  tjekket allerede.

Anmeld

16. april 2012

Annette A

Hej

Som de andre skriver så har du mulighed for at blive, hvis du gør opmærksom på det. Jeg var selv bekymret ved min 2 fødsel, da min første fødsel lå 9 år tilbage og jeg tænkte hvordan mon man har det med det, da jeg var enormt glad for de 4 dage jeg lå på hospitalet første gang. Men til min store overraskelse ville jeg faktisk gerne hjem 4 timer efter fødslen. Vidste slet ikke hvad jeg skulle foretage mig der og var jo egentlig ikke i tvivl om noget.

Da jeg så kom hjem dukkede der nogel spørgsmål oo omkring amningen, men så ringede jeg til barselsgangen, som de havde sagt jeg kunne de første 14 dage og det var helt perfekt. De var hjælpsomme og jeg følte mig tryg ved at jeg bare kunne kontakte dem hvis der var noget.

Men altså forstå godt din bekymring og du skal jo ikke gå og være nervøs over det. Så ja få snakket med din jordemoder om det og de besdte ønsker til dig og med graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.