Den er ved at springe :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Anonym trådstarter

Hej tøser.
Jeg har i 1 time nu følt det som om min mave er ved at springe,. Når jeg tager skridt føltes det som om bebs hopper fra undermaven til undermaven,. Og good crist det gør ondt,.!
Jeg har en dreng fra 20/7 sidste år ved ikke om det kan have noget at sige,.
Er 27+2 Og syntes ikke jeg kan huske denne ''ting'' fra da jeg ventede bette'manden,.!
Har i nogle råd, evt selv prøvet det ?
Vil ikke fare op og ringe til lægevagten da jeg gjorde det enormt tit sidste graviditet, og blev mødt med foragtelse på sygehuset fordi jeg var ''panoid'' (staves!)

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Hej tøser.
Jeg har i 1 time nu følt det som om min mave er ved at springe,. Når jeg tager skridt føltes det som om bebs hopper fra undermaven til undermaven,. Og good crist det gør ondt,.!
Er 27+2 Og syntes ikke jeg kan huske denne ''ting'' fra da jeg ventede bette'manden,.!
Vil ikke fare op og ringe til lægevagten da jeg gjorde det enormt tit sidste graviditet, og blev mødt med foragtelse på sygehuset fordi jeg var ''panoid'' (staves!)

Knuser

Er dit første barn født ved kejsersnit?

Jeg har to drenge med 11 mdrs mellemrum, og jeg følte hele tiden mit 1. kejsersnit var ved at gå op, hvilket det også gjorde i uge 34 og nr. 2 blev født.

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Er dit første barn født ved kejsersnit?

Jeg har to drenge med 11 mdrs mellemrum, og jeg følte hele tiden mit 1. kejsersnit var ved at gå op, hvilket det også gjorde i uge 34 og nr. 2 blev født.

Nej jeg fødte normalt :s

Anmeld

16. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej tøser.

Knuser

jeg har det på samme måde og har haft det nogle uger men er også 38+0. ville ringe og høre i tilfælde af det er din krop der ligger ind til fødsel og din livmoderhals der bliver kortere

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

jeg har det på samme måde og har haft det nogle uger men er også 38+0. ville ringe og høre i tilfælde af det er din krop der ligger ind til fødsel og din livmoderhals der bliver kortere

Åh det håber jeg godt nok ikke

Anmeld

16. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Åh det håber jeg godt nok ikke

nej. i så fald får du nok noget der bremser det men syns lige du skal høre om ikke de vil se dig for en sikkerhedsskyld ... så kan det være de sir der ikke er grund til bekymring.

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

nej. i så fald får du nok noget der bremser det men syns lige du skal høre om ikke de vil se dig for en sikkerhedsskyld ... så kan det være de sir der ikke er grund til bekymring.

Det vil jeg gøre Tak for råd,.:-)

Anmeld

16. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre Tak for råd,.:-)

selvtak

Anmeld

16. april 2012

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

selvtak

kom gerne med en update ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.