Diverse: Hjemmesyet solskærm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
918 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Malli

Jeg har denne fine og smarte solskærm, som passer til alle barnevogne, som blot har "håndtag" i siderne på barnevognskassen.

Den sættes fast med elastikkerne på barnevognen, med 2 knapper, og derefter er der forskellige muligheder for at sætte solskærmen.

Den kan hænge løst ned, ligesom en alm stofble. 

Den kan knappes helt tæt til barnevognen så den er helt lukket

Den kan rulles op i forskellige positioner, og sættes fast hvor man vil på elastiksnoren, ved hjælp af knapperne,

Den kan sættes skrå enten til den ene eller anden side

og så kan den hænges på barnevognsstyret ved hjælp af ekstra lange stropper som kan fastspændes på styret, disse kan købes i jysk eller stof forretninger, jeg kan ikke finde den ene af vores, så det skal man selv købe.

Den er blevet en smule falmet på det lille stykke der sidder øverst oppe på barnevognen, men ellers fejler den ingenting og det er en fantastisk opfindelse. 

Nypris 179 kr

sælges for 75 kr inkl forsendelse som B-post

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

4kløver

Spøger lige dumt. Hvordan kommer der frisk luft ned. Den lukker til som du skriver.

Anmeld

16. april 2012

Malli

4kløver skriver:

Spøger lige dumt. Hvordan kommer der frisk luft ned. Den lukker til som du skriver.

Ingen dumme spørgsmål 

Det første billede jeg har vedhæftet, der fungere den ligesom hvis du satte en stofble fast med klemmer, så kan det frit blafre i "vinden" de andre muligheder der er, der kan du på billedet se at den lige skygger ved at gå lidt ned, men barnet har stadig mulighed for at kigge ud og dermed kommer der også luft ind til barnet. Var det til at forstå? 

Anmeld

16. april 2012

4kløver

Malli skriver:

Ingen dumme spørgsmål 

Det første billede jeg har vedhæftet, der fungere den ligesom hvis du satte en stofble fast med klemmer, så kan det frit blafre i "vinden" de andre muligheder der er, der kan du på billedet se at den lige skygger ved at gå lidt ned, men barnet har stadig mulighed for at kigge ud og dermed kommer der også luft ind til barnet. Var det til at forstå? 

Tak.
Hvor er det smart.

Anmeld

17. april 2012

Malli

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.

Sælges I DAG til 60 kr inkl forsendelse! Så hvem skal ha det? 

Anmeld

26. april 2012

Malli

60 kr inkl forsendelse 

Anmeld

25. maj 2012

Malli

KOm med et bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.