Spændt på pks svar idag efter lang kamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Jelles

Ja idag skal jeg til tilvækstscanning... Er super spændt... Håber på han vejer godt... Jeg har knoklet fra start med Hvidovre om få pks... De har ikke været samarbejdsvillige, men nu det heldigvis godkendt til 37+5. Jeg er idag 34+4... Har en masse problemer med graviditeten, og håber skanningen i dag siger god for at få ham ud før 37+5... Jeg tror stadig ikke de vil... Men Ihh hvor ville det være skønt hvis de siger ja... Skal ind til en omfattende ryg operation en måned efter han er kommet til verden, og vil gerne have det overstået... Kan ikke rigtig bruge arme og ben ordentlig grundet mine diskus prolapser, sover kun mellem 2-4 timer i døgnet, har stærke smerter det meste af tiden og kan jo ikke blive smertedækket... Blev uplanlagt gravid 2 uger efter 2 rygpperationer. Så det har været en omgang jeg ikke ville ønske for andre... Så krydser fingre for godt nyt idag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Ma-lu

Ih det lyder bestemt ikke rart.. Jeg håber for dig at det hele flasher sig for dig ...

.Hvertfald mine små tykke fingre for dig

Anmeld

16. april 2012

babymus77

Kryds knæk og bræk ;-)

Anmeld

16. april 2012

Jelles

Tak skal i have piger :-)

Anmeld

16. april 2012

Janni.

Det lyder som en rigtig træls situation, du står i.

for et positivt svar.

Anmeld

16. april 2012

NNL

Held og lykke til scanningen, krydser fingre for at de er samarbejdsvillige og forstår din situation

Anmeld

16. april 2012

Jelles

Nå de ikke villige til fremrykke kejsersnittet mere end det iforvejen er... Men lille fisen havde det godt og vejede inden for normalen.. 2440 gram :-)

Men blir indlagt igen på svanger afd. I morgen tidlig.. Så blir jeg tilknyttet fysio og bassin træning samt smertestillende...

Så forhåbentlig indlagt indtil fødslen :-) de er så søde på svanger afd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.