Dagpleje/vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2012

sabrina89

Har I fået plads til jeres børn?

Vi har lige fået plads til Freja, ved en dagplejer. Men har I tænkt på åbningstider? Vores lukker "allerede" kl 16.15 ved godt at de også skal ha fri. Men et "almindeligt" job hedder typisk 7 til 16 og hvordan skal man så lige nå hjem og hente sit barn.

Hvor længe har jeres åben?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

HeidiØ

sabrina89 skriver:

Har I fået plads til jeres børn?

Vi har lige fået plads til Freja, ved en dagplejer. Men har I tænkt på åbningstider? Vores lukker "allerede" kl 16.15 ved godt at de også skal ha fri. Men et "almindeligt" job hedder typisk 7 til 16 og hvordan skal man så lige nå hjem og hente sit barn.

Hvor længe har jeres åben?

Vi har ikke hørt noget endnu! Hvornår er hun skrevet op fra?

Det er da også lidt tidligt, synes jeg - for ja, job til 16 er ret almindeligt jo!

Anmeld

16. april 2012

sabrina89

HeidiØ skriver:

Vi har ikke hørt noget endnu! Hvornår er hun skrevet op fra?

Det er da også lidt tidligt, synes jeg - for ja, job til 16 er ret almindeligt jo!

Hun skal starte 1 juni men min barsel slutter 1 august (og skal så lige finde et job) Så det første stykke tid er det ikke noget problem, men håber da at komme i job hurtig. Har lige ringet til pladsanvisningen og vi er ikke de eneste der er utilfredse så de vil se om de kan udvide det til 16.30. Håber da at jeg får et job tæt på (da farmand arbejder i hele landet, og aldrig er hjemme til et bestemt tidspunkt)

Anmeld

16. april 2012

HeidiØ

sabrina89 skriver:

Hun skal starte 1 juni men min barsel slutter 1 august (og skal så lige finde et job) Så det første stykke tid er det ikke noget problem, men håber da at komme i job hurtig. Har lige ringet til pladsanvisningen og vi er ikke de eneste der er utilfredse så de vil se om de kan udvide det til 16.30. Håber da at jeg får et job tæt på (da farmand arbejder i hele landet, og aldrig er hjemme til et bestemt tidspunkt)

Okay, jeg er i samme situation som dig Jeg har skrevet William op fra 15. juni, og jeg skal også ud og finde arbejde! Men mon ikke jeg høre noget snart så!

Ej, okay ja - så håber jeg skisme det lader sig gøre!

Anmeld

16. april 2012

SaNiNa

Vi  har fået Nicklas plads hos vores dp´er og han åbner kl 06.30 og lukker kl 16.15

De dage jeg ikke kan aflevere er det fars som bringer og henter ellers ville det heller ikke kunne lade sig gør det sammen problemer har vi i børnehaven der åbner de 06.45 og lukker kl 17.00 vi kan når at hente til kl 17 men hvis min mand skal aflevere er til kl 06.30 ellers kan han ikke nå at være på arbejde til kl 07.00

Så vi er glad for at have farfar så tæt på som vi har.

Anmeld

16. april 2012

sabrina89

SaNiNa skriver:

Vi  har fået Nicklas plads hos vores dp´er og han åbner kl 06.30 og lukker kl 16.15

De dage jeg ikke kan aflevere er det fars som bringer og henter ellers ville det heller ikke kunne lade sig gør det sammen problemer har vi i børnehaven der åbner de 06.45 og lukker kl 17.00 vi kan når at hente til kl 17 men hvis min mand skal aflevere er til kl 06.30 ellers kan han ikke nå at være på arbejde til kl 07.00

Så vi er glad for at have farfar så tæt på som vi har.

Vi har også mange omkring os der ville kunne hente, hvis det kniber. Men vil jo helst være uafhænge af det, da vi gerne vil klare det selv. Men håber at det kommer til at hænge sammen

Anmeld

16. april 2012

SaNiNa

sabrina89 skriver:

Vi har også mange omkring os der ville kunne hente, hvis det kniber. Men vil jo helst være uafhænge af det, da vi gerne vil klare det selv. Men håber at det kommer til at hænge sammen

Da jeg ikke havde arbejde kunne vi klar det selv men når jeg møder kl 23 og har fri kl 07 så er det bare på hovede hjem i seng ellers så kommer jeg først til at sove kl ni og det er alt forsernt nå jeg skal op kl 14. men hvis jeg har fri kl 06 eller 06.30 som bliver de afleveret med det samme enden manden køre

Nu som i dag hvor jeg ingen vil har fordi den er på værksted og naia er syg så er det også farfar som henter og bringer Nicklas han skal heldigvis samme vej alligevel

Anmeld

16. april 2012

Kofoed.

Anastasia har åben fra 6:30 til 16:30, fredag dog kun til 15:30, men der har jeg oftest lange skoledag, så vi håber peter for job, hvor der er tid til han kan hente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.