Dansesmølfen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Musen5

Tror der er en der skal gå til dans når hun bliver stor :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

B&J

jaaa hun ender som danser sååå sød hun elsker vist musk og især at danse

Anmeld

16. april 2012

Musen5

B&J skriver:

jaaa hun ender som danser sååå sød hun elsker vist musk og især at danse

Åh jo..

Om det er musik på anlægget eller fra den nærmeste reklame... så sidder hun og hopper afsted

/Mette

Anmeld

16. april 2012

B&J

Musen5 skriver:

Åh jo..

Om det er musik på anlægget eller fra den nærmeste reklame... så sidder hun og hopper afsted

/Mette

nåå hvor sødt ja hun bliver helt sikkert danser så

Anmeld

16. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

åhhhhh, hvor kært

Anmeld

16. april 2012

Røverdatter

Iiih jeg elsker bare når de små danser Det er bare helt vildt sødt! Min venindes pige danser også når hun står op ad ting (hun kan endnu ikke gå) Det er bare så sødt!  

Din pige bliver en rigtig lille danser

Min kæreste er DJ, så vi har masser af forskelligt musik som vores lille trold får hørt - synes musik er en vigtig del af børns udvikling - hvis de da selv har lyst og mod på det

Anmeld

16. april 2012

Musen5

Himmelsmil skriver:

Iiih jeg elsker bare når de små danser Det er bare helt vildt sødt! Min venindes pige danser også når hun står op ad ting (hun kan endnu ikke gå) Det er bare så sødt!  

Din pige bliver en rigtig lille danser

Min kæreste er DJ, så vi har masser af forskelligt musik som vores lille trold får hørt - synes musik er en vigtig del af børns udvikling - hvis de da selv har lyst og mod på det

Det har du helt ret i..

Her hjemme hører vi alt lige fra Nightwish og Kamelot til Rasmus Seebach og Anna David og hun hopper rundt som en anden frø.

Både jeg og hendes far er musikalske og har spillet div instrumenter som børn så det er skønt at hun er så glad for at høre musik.

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.