AAAARGH hvor er han bare irriterende!!! Er så tosset lige nu!!!!

Jeg er i et af de der parforhold som ellers bare kører på skinner, men lige i løbet af den sidste uge har vi haft to større konflikter som begge er udsprunget når min kæreste har været plakatfuld. Ellers plejer vi at være supergode til at løse uoverensstemmelser i fred og fordragelighed, også under indflydelse af alkohol men den er så smuttet for os to weekender i træk, hvilket efter min mening og vores normale rytme er ALT for meget!! Han har begge gange været beruset ovenpå en ellers så hyggelig og festlig aften og pludselig har han så fået en "hjerneblødning" over noget helt latterligt og er blevet pigefornærmet over et eller andet og har sagt en masse åndssvagt eller er taget hjem i seng.
Dagen efter er han meget lille og undskylder og er flov. Men så snart jeg har talt et alvorsord og tilgivet er det som om det aldrig er sket. Og hvis jeg skulle få brug for lige at vende episoden igen for at føle at konflikten virkelig ER løst (ved stille og roligt at sige at jeg lige har brug for at høre hans mening om et eller andet) er har han ikke noget at sige eller også går han i forsvarsposition og begynder at nævne helt uvedkommende situationer hvor han mener at jeg har gjort noget dumt - gerne situationer som for længst er vand under broen og et halvt år gamle eller mere... Jeg synes det er SÅ UNFAIR!!! Hvis JEG havde dummet mig så meget som han har ville jeg sgu være MEGET ydmyg dagene efter og selv taget initiativ til at snakke eller på anden måde vise at jeg altså ikke har glemt det, men har lært af det til en anden gang... Føler at han er komplet respektløs når han ikke anerkender at jeg sgu har stået model til en del irrationalitet fra hans side den sidste uge og han måske liiige skulle give mig plads til at finde fodfæste igen...
Ja, tak fordi du læste dette hidsige indlæg

Skulle bare lige af med lidt damp, nu har han lagt sig til at sove i fosterstilling da jeg har nægtet at stå model til endnu en forsvarsdiskussion om hvorvidt jeg da OGSÅ har dummet mig engang...
Anmeld