Voksipose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Lyk

Halløjsa tøser.

Jeg ville lige høre, hvad jeres erfaringer med voksiposen er? Gode dårlige erfaringer? Kan der betale sig at investere i en? Eller får i den ikke brugt? Jeg overvejer meget at købe en, da jeg fra flere har hørt, at den nærmest er uundværlig, men jeg ville lige høre jer ad først 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Maja_4000

Vi havde en DuniDuo og var super glade for den ! 

Caroline er fra december 2010 og selvom der var MEGET sne og frost var hun altid tilpas i den .. Hun havde hue , vanter og halsedisse på , og så almindeligt tøj .. Jeg synes det var så dejligt at slippe for at skulle komme hende i en flyverdragt og konstant være bange for at hun var for kold/varm

Den blev desværre stjålet sammen med vores barnevogn Ellers havde vi også brugt den som kørepose i klapvognen .. 

Anmeld

16. april 2012

Camel

Med min ældste datter startede vi med lift men gik over til pose efter et par mdr. Det var vinter på det tidspunkt og vi brugte den tykke dyne. Min anden datter brugte posen fra start af. Hun er sommer barn og vi brugte da da den tynde dyne.

Super god om vinteren, barnet holder varmen rigtig godt. Den kan godt være lidt for tillukket, efter min smag, om sommeren.

Meget mere handy at bære på end de alm. hårde lifte...

Anmeld

16. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Camel skriver:

Med min ældste datter startede vi med lift men gik over til pose efter et par mdr. Det var vinter på det tidspunkt og vi brugte den tykke dyne. Min anden datter brugte posen fra start af. Hun er sommer barn og vi brugte da da den tynde dyne.

Super god om vinteren, barnet holder varmen rigtig godt. Den kan godt være lidt for tillukket, efter min smag, om sommeren.

Meget mere handy at bære på end de alm. hårde lifte...

Helt eing

Anmeld

16. april 2012

Lyk

Okay tak for anbefalingerne piger Jeg tror bestemt lille fister skal have sådan en!

Anmeld

16. april 2012

EKBJ

Lyk skriver:

Halløjsa tøser.

Jeg ville lige høre, hvad jeres erfaringer med voksiposen er? Gode dårlige erfaringer? Kan der betale sig at investere i en? Eller får i den ikke brugt? Jeg overvejer meget at købe en, da jeg fra flere har hørt, at den nærmest er uundværlig, men jeg ville lige høre jer ad først 

Køb endelig en voksipose!!

De er skide praktiske.. og er helt sikker på at jeg i hvert fald vil komme til at bruge min.. hvis ikke i barnevognen så i hvert fald i klapvognen

Anmeld

16. april 2012

maria_wlt

Lyk skriver:

Halløjsa tøser.

Jeg købte en DunuDuo til Tristan men fik den kun brugt de første mdr da han voksede som ukrudt..

Ene har brugt den det seneste år.. Vi er SÅ glade for den...

Det er slet ikke nødbendigt at købe en Voksi til 2000 kr.. En billig fra Bilka eller en DuniDuo er helet i top..

DuniDuo har f.eks 2 dyner med (sommer og vinter) og den koster ca 999 kr på tilbud og måske 400 kr som brugt..

En Bilka pose koster tit 5-600 kr fra ny..

Anmeld

16. april 2012

Skouboe

Jeg har en original voksi med både sommer- og vinterdyne og det er den mest fantastiske investering jeg nogensinde har gjort. Min ældste sov i den efterår, vinter og forår (om sommeren er den for varm) frem til hun voksede ud af barnevognen.

Min yngste er sommerbarn og har aldrig gidet at sove i barnevognen, så hun har ikke brugt den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.