Læge tjek... Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2012

Isaac's mor

Jeg har været til et par læge tjek her under min graviditet (32+3) og har ogs fået sådan et skema hvor der står hvornår man skal tjekkes osv.. Men så da jeg ringede i fredags og ville ha et tjek her til uge 32 (som der står på skemaet man skal) så giver hun mig først en tid d. 26?..

Så nu blir jeg sgu da i tvivl? hvornår er det man skal til læge tjek under graviditeten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Valle81

Mener det er omkring uge 35:0)

Anmeld

16. april 2012

pemiro

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg har været til et par læge tjek her under min graviditet (32+3) og har ogs fået sådan et skema hvor der står hvornår man skal tjekkes osv.. Men så da jeg ringede i fredags og ville ha et tjek her til uge 32 (som der står på skemaet man skal) så giver hun mig først en tid d. 26?..

Så nu blir jeg sgu da i tvivl? hvornår er det man skal til læge tjek under graviditeten?

Jeg har lige været og jeg var 32+2.. Det var mit sidste lægebesøg

Anmeld

16. april 2012

samantha1986

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg er lige gået ind i uge 33, og jeg har mit 3. læge besøg i morgen. Ved min jordmoder sagde at det ikke gjorde så meget at der gik et par uger mere hvis det endelig var.

Anmeld

16. april 2012

Muffinmus

3 lægetjek er rykket fra uge 32 til uge 35....nogle læger har bare ikke lige fattet det endnu tror jeg, mens andre har gjort det længe:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.