Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Maria Sun

Hvordan går det med Jer allesammen?! :-)

Er I klar til jeres guldklumpers ankomst?

Hvad siger vægten?

Er sygehustasken pakket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Camillee

Ja vi er vidst ved at være så klar som vi kan være til hun melder sim ankomst (: Som gerne måtte være snart (13 dage til termin )
Har ihvertfald pakket tasken om flere gange, hehe .. Så tror den er ved at vidst den er ved at være klar
sidst jeg var på vægten, sage den 5 kilo men det er lidt forskelligt hvis vægt jeg lige hopper på,

Hvad med dig???

Anmeld

16. april 2012

MariaJ

Jeg er 36+3 i dag og kan godt mærke at det nu begynder at nærme sig for alvor.

Det meste er ved at være klart, men jeg mangler lige den sidste store hurdle, da jeg ikke skal føde her på Svalbard hvor vi bor, men i Trondheim som er en lang flytur herfra. Jeg rejser på torsdag og glæder mig helt vildt til at være på plads det rigtige sted, og ikke hele tiden være nervøs for at det bliver udrykning med ambulancefly, hvis fødslen går i gang.

Mine plukveer, som har været lidt af en plage og kilde til stor bekymring de sidste seks uger bider mere og mere, så jeg håååååber bare at baby holder sig på sin plads mindst indtil på fredag, og gerne indtil ugen efter, hvor manden og den kommende storesøster også kommer til Trondheim .  

Vægten siger nu +14 kg. Lidt mere end jeg havde håbet på, men det sidder stadig rimelig pænt og når alt kommer til alt kunne det være gået meget værre med kombinationen af masser af tid til at spise kage og ingen motion .

Jeg har ikke pakket taske endnu, da jeg jo i første omgang har en kuffert der skal pakkes . Men alt er klart. Babytøjet er vasket og der er skrevet lister til den store guldmedalje over hvad jeg huske at have med

Anmeld

16. april 2012

JH12

Jamen det går ganske udemærket.. Nyder min barsel så godt som jeg kan, men da jeg har en lille prøve på skolen her på torsdag, sniger der sig en masse tanker ind hele tiden, så kan ikke slappe fuldstændig af endnu.. Så det bliver ikke til meget søvn, øv. glæder mig til den prøve er helt ude af verden, og jeg ikke har mere at tænke på ..

Men ja vi er vidst ved at være klar til babys ankomst, dog har vi endnu ikke pakket tasken til sygehuset, men det er planen det skal gøres idag..

Jeg har ikke været på vægten siden læge besøget i uge 32, og der sagde vægten +16kg.

Hvordan går det hele hos dig Maria Sun?

Anmeld

16. april 2012

Guldimaven

Vi er helt klar herhjemme, og jeg er begyndt at glæde mig VILDT til at møde min lillemand!

Jeg er 33+5 idag, og vægten siger + 6 kg, så det er jeg helt tilfreds med!  Jeg kan godt mærke han begynder at presse meget, på tarme, ribben og hvad der nu ellers er han kan ligge op af.

Tasken til sygehuset er dog ikke pakket endnu, men det gør jeg nok når jeg er 35+0, det kunne jo ske han vil ud før tid.

Her hjemme går vi alle og gætter på hvilken dato, han vil se dagens lys og der er ingen der er enige.

Anmeld

16. april 2012

Maria Sun

Sikke nogle herlige opdatering I er kommet med! :-)

Her er vi så klar som vi kan være til lillebror Theodors ankomst.

Barnevognen + udstyret er hentet i Ønskebørn, vuggen er klar, tøjer er klar m.m.

Jeg har ikke fået lavet hans værelse endnu, ej heller fået vores lækre kravlegård sat op.

Vi skal nemlig flytte den 1. maj, så alting skal pakkes ned nu.

Så det er kun det mest nødvendige vi har fremme :-)

Tasken er pakket til sygehuset til Theodor, jeg skal have pakket min egen en af dagene..

Vægten siger 7 kg+, så det er jeg ganske tilfreds med!

I lørdags røg slimproppen, ved vores ældste søn røg den 1-2 før jeg fødte. Så det er lidt spændende, om det bliver det samme denne gang. 

Mine plukveer har de senste dage været MEGET kraftige.

Anmeld

16. april 2012

Maria Sun

Imorgen skal vi til jordemoder, så det bliver spændende ;o)

Anmeld

16. april 2012

MariaJ

Maria Sun skriver:

Sikke nogle herlige opdatering I er kommet med! :-)

Her er vi så klar som vi kan være til lillebror Theodors ankomst.

Barnevognen + udstyret er hentet i Ønskebørn, vuggen er klar, tøjer er klar m.m.

Jeg har ikke fået lavet hans værelse endnu, ej heller fået vores lækre kravlegård sat op.

Vi skal nemlig flytte den 1. maj, så alting skal pakkes ned nu.

Så det er kun det mest nødvendige vi har fremme :-)

Tasken er pakket til sygehuset til Theodor, jeg skal have pakket min egen en af dagene..

Vægten siger 7 kg+, så det er jeg ganske tilfreds med!

I lørdags røg slimproppen, ved vores ældste søn røg den 1-2 før jeg fødte. Så det er lidt spændende, om det bliver det samme denne gang. 

Mine plukveer har de senste dage været MEGET kraftige.

Hvor er det vildt at I skal flytte nu her midt i det hele. Hvordan i alverden kan du overskue det?

Spændende om slimproppen og plukveerne er starten på noget. Med min den første gik slimproppen samme dag som veerne kom. Denne gang er den gået tre gange allerede .

Anmeld

16. april 2012

Maria Sun

Vi er blevet tilbudt en større nolig på 114 m2 en lejlighed på 2 etager. Dette tilbud har vi sagt ja til, da vi mangler mere plads :-)

Overskuddet, jamen jeg tager det som det kommer mht fødsel, flytning m.m. - gider ikke stresse over noget af det. Det bruges der for meget energi til. Jeg vil heller bruge denne energi på vores søn ;o)

Heldigvis har vi nogle gode venner og famile som hjælper til. 

Ja, det er spændende. Det er ikke til og vide, hvornår den bette har tænkt sig at komme til verden.

Anmeld

16. april 2012

CaWi

Her er alt klart  Værelset er klart, taskerne til sygehuset er pakket, så nu venter vi bare.

Er i dag 37+6. Vægten siger +16 kg så nu håber jeg ikke den stiger mere. Hele familien går og snakker om hvornår den lille kommer  For min skyld må det gerne være snart. Har fået meget væske i benene, som gør at jeg ikke kan stå eller gå ret meget, uden det gør sindsygt ondt, og de sidste 14 dage er strækmærkerne virkelig begyndt at komme  Havde virkelig håbet de blev væk, da jeg ind til der kun havde et meget lille et. Nu er jeg bare nået dertil at jeg gerne vil have min gamle krop tilbage. Er så træt af den store mave og vandet i kroppen. Og tanken om den vandregning vi får pga alle de toilet besøg jeg har hele dagen.... Puha...  Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.