sygemelding fra arb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. april 2009

pluto7

hej

nu er mig og min mand jo så heldige at efter 5 år med reagensglas forsøg og alt mulig andet, er vi blevet gravide af helt naturlige grunde og vi er jo over lykkelige men vi er også rigtig bange for at miste barnet nu når det endelig er her og jeg tænker rigtig meget på det. jeg er ca i uge 7 så risikoen for abort er der jo nogle uger endnu også var det jeg tænkte om det muligvis var bedst hvis jeg sygemeldte mig? jeg arbejder på et lager og har derfor hårdt fysisk arb og jeg går på ramper osv så jeg er jo bange for at det kunne frem provokere en abort... hva sys i ?? og jeg er jo også bange for at blive fyret fra mit arb... uha sys det er hårdt...
håber i kan hjælpe..

hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

A.

jeg tro ik at lægen vil sygemelde dig fordi du er bange...du er jo rask,din gravididet er en alm en du er ikke i risiko gruppen så der er ingen grund til sygemelding..

Anmeld

11. april 2009

fam.4xc

agnieszka skriver:

jeg tro ik at lægen vil sygemelde dig fordi du er bange...du er jo rask,din gravididet er en alm en du er ikke i risiko gruppen så der er ingen grund til sygemelding..

Enig - nyd graviditeten og fortræng de tanker du går rundt med - og brug din sunde fornuft på jobbet såvel i andre sitiúationer mht graviditeten, men pas på med at gøre det til en sygdom for det er det jo bestemt ikk - stort tillykke med kommende baby

Anmeld

11. april 2009

pluto7

tusind tak for jeres svar og ja i har ret, det er jo ikke en sygdom og jeg må sku tage mig lidt sammen. tusind tak

Anmeld

11. april 2009

Kvindemin

pluto7 skriver:

tusind tak for jeres svar og ja i har ret, det er jo ikke en sygdom og jeg må sku tage mig lidt sammen. tusind tak

Det skal lige siges, at jeg forstår dig udmærket godt. Forstår udmærket godt dine bekymringer.
Men du bliver nød til at prøve at se positivt på det hele, for der er jo ikke noget negativt. Men igen, forstår godt du er bange, og frygter der skal ske noget.
Men pas på dig selv i det daglige, og ellers hold humøret oppe, er sikker på det også nok skal gå for dig.

Stort knus

Anmeld

11. april 2009

tasha33

hej
da jeg var gravid med mine tvillingerne, blev jeg sygemeldt da jeg var 8 uger henne, der var flere ting som gjorde sig glændende. gjorde rent, havde mistede flere gange og var også meget bange for at miste igen, de blev også lavede på reagentsglas. jeg syntes du skal glæde dig over din graviditet og nyde at det er lykkes for jer, og hvis du føler dig utryg tag en snak med din læge om det.
rigtig held og lykke med graviditet.
natasha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.