elsker at vær gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

AnonymMor

ISTERNINGER !!! kan altid spise dem og Cup Noodles med kylling.. spiser min 1 om dagen og Turkis peber !!! det er favorit lige nu hehe

Ellers få jeg også nogle gange sådan nogle impuls spiselyster.. hertil aften fik jeg pludselig trang til røde pølser på rugbrød med remulade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Mamalou

Norske klejner... Eller bare kage i det hele taget... Det væreste var, at vi boede lige ved siden af en bager... Rigtig dårlig kombi

Anmeld

16. april 2012

Nolle

Haha - hvor det sjovt og se forskellige lyster vi har
Nogen mere underlige ind andre  

Anmeld

16. april 2012

Røverdatter

Jeg havde svingture i graviditeten - så kunne jeg lide det ene også kunne jeg lide det andet. I starten drak jeg vildt meget Cocio (har ellers aldrig været den store Cocio fan), om sommeren spiste jeg jordbær heeeeele tiden (og jeg tror btw IKKE at jordbær er no-go i graviditeten!).

Kan ikke rigtig huske om jeg havde nogle andre lyster - men is og chokolade var altid et sikkert hit - og det er det stadigvæk

Anmeld

16. april 2012

B&J

Kan godt forstå du elsker det det er også sååå vindunderligt...

men jeg havde ingen laser

Anmeld

16. april 2012

birthee

AnnaKJ skriver:

Æblejuice og chokolade muffins (Dot D's opskrift selvfølgelig) er det bedste lige nu

Ellers bare cola og stort set alt chokolade

Har du opskriften på de chokolade muffins?

Anmeld

16. april 2012

Vinker

Alt hvad der er usundt!!!! Åååh ville ønske jeg kunne vende det til at jeg elskede frugt og grønt......... Synes ikke det er sjovt at være ukontrolleret

Anmeld

16. april 2012

emsaroto

Det er godt ..

Jeg har faktisk kun smagt én slags Ben and Jerry's ... 
Jeg savner at være gravid.

Fik ikke nogen speciel lyst, udover at jeg ikke kunne spise mad, hvis ikke det så lækkert ud hahahah
Underligt ..  

Anmeld

16. april 2012

Holbæktrunten

Savner uhyggeligt nok også at være gravid - tror jeg var så bekymret for om jeg kunne klare det, at jeg glemte at nyde det...

Jeg spiset theboller i lange baner fra bageren, og sodavandsis - men det var i kvalmeperioden, da det var det eneste der kunne komme ned... Frugt harjeg altid været gladfor.

Til gengæld kunne jeg ikke klare søde sager, sodavand, the og kaffe... og det blev ved HELE graviditeten. Desværre gik det over igen ca 4 mdr efter min dreng kom til verden 

Anmeld

16. april 2012

Flowers

Uhm pandekager med vanilleis og syltetøj, samt frugt Skal have lavet en potion belgiske vafler her om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.