Tidlige forandringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2012

TanjaMarie

Hej Alle.

Jeg er i dag 15+3, og syntes godt jeg er tidligt med nogle af de forandringer og ting der sker under graviditeten, og vil da lige hører om der er nogle af jer andre der har det på samme måde?

Jeg kan ikke sidde op for længe af gangen uden der kommer nogle smerter, og kan mærke h*n sparke svagt indimellem, er det bare mig eller er der andre der har haft det på samme måde?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

CA

Det var da tidligt - er du 2. gangs? 

Jeg mærker også forandringer. Da jeg ventede Johannes mærkede jeg liv i uge 16. Det var tidligt, men denne gang kan jeg allerede mærke det nu i uge 14. Jeg har været lidt i tvivl om, om det bare var luft, men i går var jeg helt sikker!

Jeg blir hurtigt svimmel og er på vej til at besvime. Det tyder vist på jernmangel. Ellers nyder jeg bare lige nu, at kvalmen og trætheden er på vej retur, og at jeg ikke har ondt nogen steder 

Anmeld

17. april 2012

Chili

Jeg er kun 13+3 og synes der sker meget, men måske er det fordi det er første gang, så alting er jo helt nyt

Jeg har også svært med at sidde for længe.. Og det er ikke så fedt når jeg er et sted hvor jeg faktisk sidder ned 7 timer om dagen.

Anmeld

18. april 2012

Sukkermåsen

Hej 

ja forandringer, det vil jeg også mene at jeg har!

jeg synes selv det er tideligt, jeg ligger allerede med pude imellem benen for ellers er jeg totalt smadret i ryggen dagen efter.  

Sidder jeg op forlænge får jeg ondt i lysken og nedre del af maven. 

Når jeg spiser kan jeg ikke få mere ned efter 5 bider, jeg har dog konstant kvalme, som min læge vil behandle med kørersyge piller

men ellers er det da dejligt at være gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.