Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emily2012<3 skriver: Jeg har tænkt det samme.. Vores skal først døbes til Juli, og der er jo længe til, og så skal hun jo kører på mit sygesikringsbevis indtil.. Eller hvad? :/
Jeg har tænkt det samme.. Vores skal først døbes til Juli, og der er jo længe til, og så skal hun jo kører på mit sygesikringsbevis indtil.. Eller hvad? :/
Barnet får ikke sygesikringsbevis, før h*n er navngivet eller døbt
An&Jo skriver: jeg ville prøve at ringe ind til kommunen og forhøre mig.. For normalt kommer der en sygesikringsbevis når barnet officielt har fået et navn, og det har hun jo i og med at hun er navngivet.. Så prøv da at ringe ind og spørge dem..
jeg ville prøve at ringe ind til kommunen og forhøre mig.. For normalt kommer der en sygesikringsbevis når barnet officielt har fået et navn, og det har hun jo i og med at hun er navngivet.. Så prøv da at ringe ind og spørge dem..
Sludder og vrøvl - vi fik hendes FØDELS ATTEST.. ikke hendes dåbsattest
Men er det kommunen som ordner dem? Synes bare at det er underligt at der ikke er kommet en bekræftelse på at hun har fået sit navn
3 uger efter de var blevet navngivet... prøv og ring til kommunen
Maja88 skriver: jeg tror vi fik hendes herhjemme en 2-3 uger efter aflevering af navnepapirer
jeg tror vi fik hendes herhjemme en 2-3 uger efter aflevering af navnepapirer
Okay, så har de nok glemt os..
Ditte_Marie skriver: Okay - så har de nok glemt os..
Okay - så har de nok glemt os..
Ptøv at ringe til dem og høre
rikkeregnbue skriver: Mærkeligt... Jeg fik Idas sygesikring cirka 3 uger efter
Mærkeligt... Jeg fik Idas sygesikring cirka 3 uger efter
hmmmmm
AndreasMor84 skriver: Vi fik først vores efter han blev 3 mdr. for jeg havde ikke fået det da vi var til 3 mdr undersøgelsen. Tror det er lidt forskelligt fra kommune til kommune.. vi afleverede også navnepapirerne ret hurtigt efter fødslen!
Vi fik først vores efter han blev 3 mdr. for jeg havde ikke fået det da vi var til 3 mdr undersøgelsen. Tror det er lidt forskelligt fra kommune til kommune.. vi afleverede også navnepapirerne ret hurtigt efter fødslen!
Det kan slf være at vores kommune bare er meget sløve
frk andreasen skriver: 3 uger efter de var blevet navngivet... prøv og ring til kommunen
Det gør jeg tak
Ditte_Marie skriver: Sludder og vrøvl - vi fik hendes FØDELS ATTEST.. ikke hendes dåbsattest Men er det kommunen som ordner dem? Synes bare at det er underligt at der ikke er kommet en bekræftelse på at hun har fået sit navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128