2 års fødselsdag (med lidt billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2012

An&Jo

Ja vi havde jo en fantastisk dag igår, Johannes elskede at være midtpunktet hele dagen..
Han fik så mange fine gaver fra alle gæsterne at han slet ikke vidste hvilke han skulle lege med først..
Den der bragte allermest glæde var dog vidst en syngende figur af fåret Timmy fra Timmy tid, den har kørt rigtig mange gange siden, og Johannes går rundt og siger mæææh hele tiden..
Jeg havde travlt med at stå i køkkenet hele formiddagen, og der blev lavet 3 forskellige slags kager, og 2 mad tærter som skulle agere aftensmad til de gæster som blev her så længe..
Der blev bagt de lækreste sirupsklodser, en kanelkage og en fragilite lagkage med en masse lækkert frugt på toppen..

Her får i lige et par billeder, og vil i se mere skal i være velkommen til at kigge på bloggen

http://fashionovermum.blogspot.com/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
An&Jo skriver:

Ja vi havde jo en fantastisk dag igår, Johannes elskede at være midtpunktet hele dagen..
Han fik så mange fine gaver fra alle gæsterne at han slet ikke vidste hvilke han skulle lege med først..
Den der bragte allermest glæde var dog vidst en syngende figur af fåret Timmy fra Timmy tid, den har kørt rigtig mange gange siden, og Johannes går rundt og siger mæææh hele tiden..
Jeg havde travlt med at stå i køkkenet hele formiddagen, og der blev lavet 3 forskellige slags kager, og 2 mad tærter som skulle agere aftensmad til de gæster som blev her så længe..
Der blev bagt de lækreste sirupsklodser, en kanelkage og en fragilite lagkage med en masse lækkert frugt på toppen..

Her får i lige et par billeder, og vil i se mere skal i være velkommen til at kigge på bloggen

http://fashionovermum.blogspot.com/

Ih hvor ser det hyggeligt ud. Skønt i havde en fin dag.

Hvordan lavede du kagen. Hvor ser den dog lækker ud

Anmeld

15. april 2012

An&Jo

mor:) skriver:

Ih hvor ser det hyggeligt ud. Skønt i havde en fin dag.

Hvordan lavede du kagen. Hvor ser den dog lækker ud

Kan ikke huske præcist hvad der er i dejen, men det er nogle æggehvider, flormelis, mandler og lidt mel, den præcise opskrift kan findes i amos bagebog nummer 2 på side 82

Man kan selv vælge om man vil lave 3 bunde og lave lag på lag, eller om man vil gøre som jeg gjorde..

Så laver man en blanding af vanillecreme og flødeskum og smører ud over bunden, og ja så pynter du med det frugt du nu har lyst til..

Den var virkelig lækker, og det er bestemt ikke sidste gang jeg laver den..

Det var hyggeligt, og jeg fik stillet min værtindelyst for et stykke tid nu.. Jeg elsker at have gæster og gå og sørge for dem, meeeen jeg var godt nok ødelagt igår..

Anmeld

15. april 2012

An&Jo skriver:

Kan ikke huske præcist hvad der er i dejen, men det er nogle æggehvider, flormelis, mandler og lidt mel, den præcise opskrift kan findes i amos bagebog nummer 2 på side 82

Man kan selv vælge om man vil lave 3 bunde og lave lag på lag, eller om man vil gøre som jeg gjorde..

Så laver man en blanding af vanillecreme og flødeskum og smører ud over bunden, og ja så pynter du med det frugt du nu har lyst til..

Den var virkelig lækker, og det er bestemt ikke sidste gang jeg laver den..

Det var hyggeligt, og jeg fik stillet min værtindelyst for et stykke tid nu.. Jeg elsker at have gæster og gå og sørge for dem, meeeen jeg var godt nok ødelagt igår..

Det ser også ud som du havde rigeligt at se til

Må skaffe mig bogen så og så må jeg se om ikke jeg kan få lidt øvelse i "kagebagning" inden min dreng bliver 1 år

Anmeld

15. april 2012

An&Jo

Det ser også ud som du havde rigeligt at se til

Må skaffe mig bogen så og så må jeg se om ikke jeg kan få lidt øvelse i "kagebagning" inden min dreng bliver 1 år

jeps mere end rigeligt..

Var heldig at min veninde og hendes kæreste kom lidt før og så hjalp de med lige hurtigt at få støvsuget og ryddet det sidste op..

Jeg elsker at bage, og i alle amos bøger er der rigtig mange gode opskrifter..

Anmeld

15. april 2012

An&Jo skriver:

jeps mere end rigeligt..

Var heldig at min veninde og hendes kæreste kom lidt før og så hjalp de med lige hurtigt at få støvsuget og ryddet det sidste op..

Jeg elsker at bage, og i alle amos bøger er der rigtig mange gode opskrifter..

Dejligt med ekstra hænder

Har gode set den på tilbud nogle gange i Føtex. Så må jeg slå til næste gang den er det

Jeg vil også gerne bage, men ender tit med jeg køber en i stedet for

Anmeld

15. april 2012

An&Jo

Dejligt med ekstra hænder

Har gode set den på tilbud nogle gange i Føtex. Så må jeg slå til næste gang den er det

Jeg vil også gerne bage, men ender tit med jeg køber en i stedet for

jeg har givet 30kr stykket for dem jeg har, og det koster de vidst allesammen dem fra amo..

Anmeld

15. april 2012

An&Jo skriver:

jeg har givet 30kr stykket for dem jeg har, og det koster de vidst allesammen dem fra amo..

det er jo billigt

Anmeld

15. april 2012

An&Jo

det er jo billigt

det er det nemligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.