De fedeste bukser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Muhmi

Dem har jeg fundet... Hold da helt kæft hvor jeg bare synes de er fede! Og LIGE mig!! JUMMY, er godt nok glad for at jeg får Ellos' blad, for ellers var de gået min næse forbi... Dem bliver jeg bare nød til at eje.. Og dele med jer dejlige tøsser

Mhmmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Dem har jeg fundet... Hold da helt kæft hvor jeg bare synes de er fede! Og LIGE mig!! JUMMY, er godt nok glad for at jeg får Ellos' blad, for ellers var de gået min næse forbi... Dem bliver jeg bare nød til at eje.. Og dele med jer dejlige tøsser

Mhmmmmm

De er super fede. Troede først det var en lang nederdel. Fed farve også

Min mor abonnere på bladet som jeg kigger lidt i når jeg lige er en tur på Bornholm. Der er mange fede ting. Jeg må tage mig sammen og sørge for at få tilsendt bladet

Anmeld

15. april 2012

Muhmi

mor:) skriver:

De er super fede. Troede først det var en lang nederdel. Fed farve også

Min mor abonnere på bladet som jeg kigger lidt i når jeg lige er en tur på Bornholm. Der er mange fede ting. Jeg må tage mig sammen og sørge for at få tilsendt bladet

Ja de er super lækre og ja, nogle gange så finder man bare nogle perler iblandt alt det tøj

Ja for søren, det er jo gratis at få bladet tilsendt, det eneste det kræver er jo bare at oprette en profil derinde

Anmeld

15. april 2012

B&J

de er super smarte men ikke lige mig jeg har lige bestilt ellos syntes der er såååå mange fede ting der i

Anmeld

15. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Ja de er super lækre og ja, nogle gange så finder man bare nogle perler iblandt alt det tøj

Ja for søren, det er jo gratis at få bladet tilsendt, det eneste det kræver er jo bare at oprette en profil derinde

Ja men dovenskab længe leve. Det er så nemt og så alligevel ikke. Hehe

Anmeld

15. april 2012

Muhmi

mor:) skriver:

Ja men dovenskab længe leve. Det er så nemt og så alligevel ikke. Hehe

Haha, det kender jeg godt

Anmeld

15. april 2012

Muhmi

B&J skriver:

de er super smarte men ikke lige mig jeg har lige bestilt ellos syntes der er såååå mange fede ting der i

Hehe, det er jo smag og behag Heldigvis er vi ikke alle sammen ens

Men jeg er simpelthen sååå glad for at pasteller er in i år... Damn de farver har jeg godt nok savnet

Anmeld

15. april 2012

EKBJ

Muhmi skriver:

Mhmmmmm

Der er mange fede ting fra ellos, men det er altså ikke altid det lige er den bedste kvalitet.. 

Anmeld

15. april 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hehe, det er jo smag og behag Heldigvis er vi ikke alle sammen ens

Men jeg er simpelthen sååå glad for at pasteller er in i år... Damn de farver har jeg godt nok savnet

ja nemlig

ej tror det er fordi alle de farver er mest til de kedelige farver men er begyndt at trosse mig lidt til flere farver selv om det er svært

for selve buksen er jo møg hammer fed og tror de er så dejlige at have på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.