Så er jeg blevet faster for 2. gang:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. april 2009

Tina2

I nat kl. 00.20 (20 min over terminen) kom min lille nye niece til verden... En lille dansk baby, født på norsk grund af svensk JM, ha ha! Det må kaldes nordisk samarbejde, mente min bror;-)

Alt gik fint, hun ligner vist sin storesøster, hun vejede 3920 g og er 52 cm, så fin str:-)

Glæder mig til at se hende, selvom det først bliver i maj...... Jeg sætter lige billedet på jeg modtog på tlf:-)

Er ret sikker på hun skal hedde Filippa:-)

Knus Tina (nu faster til 2 tøser i Norge)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2009

lene

Tillykke med din lille niece *SS*
knus lene

Anmeld

11. april 2009

Tina Andersen

Tillykke med hende og sikken en dejlig dag hun har fødselsdag

K.h
Tina nu 34

Anmeld

11. april 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Tillykke med prinsessen....!
Ja, det kaldes vist nordisk samarbejde.. *s*

Anmeld

11. april 2009

Susan1978

Tillykke Tina..

Det var da skønt.. og ja sikke en historie hun kan fortælle sine børnebørn en dag..

Filippa og Sienna passer da også smadder godt sammen.. måske lidt tæt på Filuca.. men sejt at have en kusine der hedder sådan..

Anmeld

11. april 2009

Tina2

Tak for det:-) Susan- ja for det ikke skal være løgn havde de faktisk bestemt Lucca!!!!!!!

Min lillebror ku vist ikke forstå jeg ikke syntes det var så fedt (det er nok ½ års tid siden), så jeg sagde at jeg måske syntes det var RET uopfindsomt at snuppe 3/4 af sin nieces navn!!! Ku han så nok godt se.... Så de har snakket om Filippa og jeg kunne se på FB at deres veninde har skrevet "Tillykke med Filippa", så mon ikke det blir det:-)

Iøvrigt har de en ide med at kalde Sienna for "muggi" som kælenavn....... Hvor mon det kommer fra???? Tja, Filuca har vi jo ALTID kaldt "muggi".....
Yderst opfindsomt, ik? Men de må jo synes faster er ret god til det med navne, ha ha!
Synes personligt det er ret plat.......

Nå, det var en anden sag....

Ja Tina, tillykke med dagen, håber den har været god:-)

Kram Tina

Anmeld

11. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tilløg med hende

Vildt skægt at det var sådan, med alle de der lande og det...

lidt underligt med navnene, men de må jo føle sig godt inspireret ...

Anmeld

12. april 2009

Tina2

Tak for det.... :-)

Ja, underligt med det navne-sjov. Og´Sienna er jo et specielt navn, så kan ikke se hvorfor de så pludselige sku være SÅ uopfindsomme at hive så meget af Filucas navn til deres

Men synes nu også Filippa er super sødt:-) Så håber det bliver det.....

Man ja, de kan vist ikke sige sig helt fri for at være inspireret herfra, he he...... Selvom de ALDRIG ville indrømme det, ha ha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.