Lejlighed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa...

Er der nogen fra Odense der evt. har en lejlighed med 2 værelser og 1 stue + køkken og bad selvfølgelig, om de snart fraflytter?? Min kæreste, mig og vores lille datter skal flytte til Odense, hvor jeg er fra, og vi søger derfor efter en lejlighed som kan flyttes ind i pr. 1. august...

Håber der er nogen der ved noget... Vi har søgt på boligportalen og andre sider på nettet..... Men de er alle sammen her fra d. 1. maj....

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. april 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hejsa...

Er der nogen fra Odense der evt. har en lejlighed med 2 værelser og 1 stue + køkken og bad selvfølgelig, om de snart fraflytter?? Min kæreste, mig og vores lille datter skal flytte til Odense, hvor jeg er fra, og vi søger derfor efter en lejlighed som kan flyttes ind i pr. 1. august...

Håber der er nogen der ved noget... Vi har søgt på boligportalen og andre sider på nettet..... Men de er alle sammen her fra d. 1. maj....

Meld dig ind i Fyens Almennyttige Boligforening  www.fabbo.dk

Jeg boede på Bregnevej i en dejlig lejlighed på ca. 65 m 2 til 3200 alt inklusive. Der er mange boliger, hvor ventetiden er meget kort

Anmeld

17. april 2012

Mom2012

Anonym skriver:

Hejsa...

http://www.kristiansdal.dk/

de har lejligheder mange steder i byen 

Anmeld

17. april 2012

My Babygirl

Vil også anbefale Fyns almennyttige boligselskab.

Og ellers, så prøv måske at søge igen på boligportal når I kommer længere hen mod august? Mon ikke der kommer en masse ledige boliger til overtagelse der.

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

My Babygirl skriver:

Vil også anbefale Fyns almennyttige boligselskab.

Og ellers, så prøv måske at søge igen på boligportal når I kommer længere hen mod august? Mon ikke der kommer en masse ledige boliger til overtagelse der.

Hmm... Ja... men hvis vi opsiger vores lejlighed nu, kan vi jo ikke vide med sikkerhed, om vi finder noget andet at bo i til august..??? Og så har vi intet sted at være.... så det tør vi ikke rigtig... men måske det er den eneste løsning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+