Vi har måtte skynde os at få lavet værelset helt klart, da mine plukkeveer ikke er stoppet, og smerten ikke er forsvundet. Var hos min læge i fredags for at få ham til at tjekke for blærebetændelse, og den var negativ - så det var ikke dét der gav mig så mange plukkeveer..

Ifølge ham er det bare hende der er ved at gøre sig godt og grundigt igang med at forberede sin fødsel, hun tænker åbenbart ikke over at der er 5 uger endnu til termin
Herhjemme er manden rimelig overtroisk, så sengen må ikke være redt, dynen må ikke have betræk på, vogn + lift står i butikken osv osv. Så tingene hænger rundt omkring nyvaskede og klar til ham, så han kan gøre det klar når han kommer hjem efter fødslen

Det eneste vi mangler efterhånden, er at få familievuggen hjem, men det er fordi den er for stor til at være i min fars bil, så vi skal have lånt en venindes bil, men hun er på arbejde konstant. Men det haster jo heller ikke

Føder jeg nu, kommer jeg jo næppe hjem med det samme alligevel

Ih hader tanken om at skulle overnatte på hospitalet, har så mange dårlige minder, så selvom det lyder åndsvagt, er det det eneste jeg frygter ved fødslen og efter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld