Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige en ØV update!!! Er blevet ringet op af GYN, og min BP viste faldende hcg =SA.
Tror bare snart jeg lægger mig til at ** !!!Pisse lorte INFERTILE rådne krop!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneP skriver: Lige en ØV update!!! Er blevet ringet op af GYN, og min BP viste faldende hcg =SA. Tror bare snart jeg lægger mig til at ** !!!Pisse lorte INFERTILE rådne krop!!!!
Ville ikke smutte uden at give dig et
Sådan noget møg!!!
Kan ikke skrive så meget, andet end, at jeg er ked af det på dine vejne... Har aldrig selv været i den situation, men kan forestille mig for hårdt det må være... Især hvis det sker flere gange....
Men held og lykke med det alligevel herfra
Kæmpe til dig
det jeg ked af at høre
åhhhh for FANDEN.... ! er det 2 sa du har haft?
Jeg har selv været igennem 4... i træk.. på 5 år fordi jeg har været længe om at blive gravid! .. men nu er jeg 13+3! Håber du forstår hvor jeg vil hen, det skal nok lykkes for dig! selvom det er så fandens hårdt at tro på ... sppecielt fordi man ikke kan blive udredt før efter 3 aborter..
Du får et KÆMPE herfra.
Kan desværre ikke sætte mig ind i din situation, men ville ikke gå herfra uden at give dig et kram.
1000 tak alle I skønne kvinder! -har det overraskende godt, men bløder hellerikke så meget endnu, men det kommer nok når medicinen er ude af kroppen!
hvor gør det mig virkelig ondt kan slet ikke forstille mig hvor svært og hårdt det er men sender dig de største tanker og de varmeste knus
B&J skriver: hvor gør det mig virkelig ondt kan slet ikke forstille mig hvor svært og hårdt det er men sender dig de største tanker og de varmeste knus
Tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128