Halløj derude .....
Jeg er en pige på næsten 23 år, jeg bor med min kæreste som er lidt yngre. Han fik som helt lille konstateret ADHD(damp), og han får ikke medicin mere, da han har fået "redskaber" til at håndtere det.
Nu kommer det store problem så, Han mener helt bestemt også at jeg har adhd! I sværere grad, forstået på den måde at jeg har utrolig meget temperament og kan tit ikke styre det, mit humør svinger op, ned, op, ned og derefter op igen.
Der er gode dage, og der er dårlige dage. Mange af vores skænderier, er fordi jeg blir så P*sse sur over småting(siger han) såsom hvis han ikke lige har nået at tage opvasken, eller sætter en pynteting forkert, eller hvis han tager i byen med en kammerat!
jeg ved godt at det er småting, og jeg kan godt se bagefter at det var en total latterlig ting at skændes over, men i øjeblikket hvor det sker, kan jeg simpelthen ikke se det!
Han er 100% sikker på at jeg har det og jeg kan også se mere og mere at jeg har mange symptomer, har altid haft svært ved skolen, som om at det bare ikke interesserer mig at sidde og glo en hel dag. Har kun gennemført 9.klasse med nød og næppe!
er droppet ud af 2 grundforløb, et VUC-forløb og et efterskoleophold, fordi det ikke interesserede mig og derfor fik utroooolig meget fravær!
Næsten alle mine forhold er gået i stykker, fordi jeg simpelthen ikke kan styre mit temperament, og går amok over ingenting, sviner kæresten og bagefter når vi er blevet venner igen, er jeg blid som et lam ...
Nu knævrer jeg bare løs, det egentlig spørgsmål er bare; BURDE JEG TAGE TIL LÆGE OG FÅ TAGET EN ADHD-TEST ? 
Synes bare at nogen dage er sværere end andre, og det meste tyder på at det er det .. Så det er lidt tosset .... Ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg, men . vil egentlig bare høre en mening udefra, uden at blive bedømt ..