har virkelig brug for nogen gode råd. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

jeg har præcis 3 uger til termin.. 

og står og mangler mig et sted og bo, bor nu hos en veninde men der kan jeg kun bo 14 dage endnu. 

og søger og søger efter lejlighed ovs. men der sker intet.. 

og har været på kommunen 2 gange. hvor de siger de ikke kan hjælpe mig.. skal de ikke hjælpe mig når jeg står boligløs og har termin om 3 uger.. 

min mor har sagt jeg kan bo hos hende, men ved sgu ikke hvor glad jeg er for det da hun drikker en del i ny og næ og et ville jeg ikke tilbyde mit barn 

hva kan jeg gøre.. er ved og bliver rimelig stresset over det her problem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

jeg har præcis 3 uger til termin.. 

og står og mangler mig et sted og bo, bor nu hos en veninde men der kan jeg kun bo 14 dage endnu. 

og søger og søger efter lejlighed ovs. men der sker intet.. 

og har været på kommunen 2 gange. hvor de siger de ikke kan hjælpe mig.. skal de ikke hjælpe mig når jeg står boligløs og har termin om 3 uger.. 

min mor har sagt jeg kan bo hos hende, men ved sgu ikke hvor glad jeg er for det da hun drikker en del i ny og næ og et ville jeg ikke tilbyde mit barn 

hva kan jeg gøre.. er ved og bliver rimelig stresset over det her problem 

Hvor er du fra? For der er ihvertfald ledige almene boliger her hvor vi bor. Kunne du ikke flytte til en anden by? altså det er jo vigtig for baby med en base og en tryg start, måske vigtigere end at bo et bestemt sted.

Kommunen kan jo ikke hjælpe hvis der ikke er noget ledigt. Men ellers hr de jo pligt til både at give dig flyttehjælp og indsudslån til en almen bolig hvis du ike skylder for det i forvejen.

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

ved godt det er bedst for mit barn at han har et sted og være fast. så jeg ikke skal flytte ham rundt konstant og hele tiden... 

hvor bor du .. jeg bor nemlig i vestsjælland..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.