omgangssyge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2012

Anonym trådstarter

Er der noget i luften der smitter eller noget????

For har bare haft kvalme de sidste mange timer og min mave rumler i vildskab, været på lokum 3 gange, ikke diarre, men 3 gange indenfor 6 timer er da alligevel meget at skide

Har spist et stykke rugbrød nu, men maven rumler endnu mere og kvalmen går bare ikke væk.

Magter bare på ingen måde at blive syg i maven, for jeg ved fødsler kan udskyde sig selv hvis kroppen ikke føler sig stærk nok til det og vil da gerne føde indenfor nærmeste fremtid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Anonym trådstarter

na ja, og så har mit hoved det sådan lidt influenza eller tømmermændsagtigt......

Har ikke hørt der er noget i børnehaven af den slags, men det kan jo lynhurtigt spreede sig rundt hvis der er noget i gære

Anmeld

15. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi haft omgangssyge siden natten til torsdag! Thea har kastet op i 2 dage og haft tynd mave. Vi 2 voksende har haft dårlig mave siden torsdag, så noget er der i hvert fald gang i! Vh stine

Anmeld

15. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Er der noget i luften der smitter eller noget????

For har bare haft kvalme de sidste mange timer og min mave rumler i vildskab, været på lokum 3 gange, ikke diarre, men 3 gange indenfor 6 timer er da alligevel meget at skide

Har spist et stykke rugbrød nu, men maven rumler endnu mere og kvalmen går bare ikke væk.

Magter bare på ingen måde at blive syg i maven, for jeg ved fødsler kan udskyde sig selv hvis kroppen ikke føler sig stærk nok til det og vil da gerne føde indenfor nærmeste fremtid

Hvor langt er du henne ??
Tænker måske det er fødslen der er ved at gå i gang ??  

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved det ikke lige, har mere vand i kroppen end jeg plejer, især højre hånd, den er bulet op nogle steder. Har prøvet med pumpeøvelser og gå tur, men det hjælper ikke rigtigt.

Stadig kvalme og stadig uro i maven. Kaster dog heldigvis ikke op

Jeg er i starten af uge 39 lige nu.

Det er ok, hvis det er optakt til en fødsel, men noget nitte hvis jeg lige får sådan en gang sygdom klasket i hovedet nu. Øv. Især hvis det både er influnza agtigt, men tungt hoved, let hovepine og generelt ubehag i kroppen samtidigt med evt mave halløj, det kan vist lægge selv den mest højgravide ned

Og er ikke rigtigt oplagt emne til svangerskabsforgiftning siger de på FG, har været til tjek en gang i den her graviditet fordi jeg havde en del symptomer for nogle mdr siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.