Ja piger, jeg svigter herinde
Jeg er en knold til at skrive opdateringer, men nu prøver jeg lige.
Har tænkt på det rigtig mange gange, men men men... det er som altid blevet ved tanken. 
Det går rigtig godt med Silas, ved 1 års undersøgelse (d. 9/3-12) var han 80 cm høj og 11 kg tung. Han har stadig kun 4 tænder, og der ser ikke ud til at ske mere på den front pt. Så vi venter spændt.
Han er endelig begyndt at få interesse for at rejse sig op af ting inkl mor her, føler næsten ikke han laver andet. Han kravler stadig i bedste militær stil, men er begyndt at øve sig i at komme op på alle 4.
Idag for 1 uge siden nægtede han flasken total, han stod nærmest i en flitsbue (staves?) så snart flasken nærmede sig. Panikken var stor herhjemme, den havde vi ikke lige set komme!!
Men resultatet er jo så at han har været flaske fri 1 uges tid nu. Han fik også kun 1 flaske i døgnet, en lille tår før sengetid. Så nu har vi i hu-hej hast fået indført et andet putte ritual, da han altid faldte i søvn til flasken. Nu falder han i søvn i egen seng, det tager max 10 min. Han er så dygtig, synes vi. 
Og i dagplejen går det forrygende godt, Silas har ikke tid til at sige farvel når vi aflevere.. Faktisk har han næsten ikke engang tid til at vi parkerer barnevognen, og tager overtøjet af ham. Hans mandlige dagplejer er bare et hit hos knægten. 
Ang spisningen, går det også der ud af. Han øver sig i at spise med ske og drikke selv af et glas. 
Hmm tror jeg er nået lidt omkring det hele, ellers må i spørge.. 
Og lidt blandet billeder blandt andet fra hans fødselsdag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld