Maven hopper og danser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er i uge 29 på tirsdag og her de sidste par dage, har maven hoppet og danset. Så meget enda at jeg nogle har været nød til at lægge mig ned, fordi hun sparker mig i mavesækken, ribben og andre mærkelige steder.

Syntes godt nok hun er ved at være en rigtig lille mosler Ka slet ik huske at thea var så vild! 

Hun blev skønnet til at veje ca 1224 g i tirsdags, da vi var til kontrol scaning, så hun er da også ved at være stor! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Stjernholm87

Hejsa Stine...
Tillykke med den aktive pige :-) Hvor er det bare dejligt...

Trods jeg havde en stor dreng i maven i min sidste graviditet (4750g og 58 cm) så sparkede han aldrig i mine ribben, men puffede til min blære med hånden :-)
JEg er gravid igen og glæder mig virkelig til at opleve den og dens forskelligeheder

Skal I til kontrolscanning fordi hun er stor eller hvordan? Satser nemlig på at snakke med min JM om det da jeg helst ikke vil føde en så stor baby igen... GIk også 13 dage over så at blive taget på terminen ville være super. Men graviditeter er jo forskellige og måske bliver det en lille bebs denne gang.. :-)
vi må se det an.. Nyd det i maven det e r snart slut for dig...

Anmeld

18. april 2012

Chevro

Har også en lille vild dreng i maven! Så kender fornemmelsen! Specielt idag har jeg vare tydeligt kunnet se det udenpå maven ;-)

Det er vist en bette fin pige du går rundt med (;

Anmeld

19. april 2012

StineW79

Stjernholm87 skriver:

Hejsa Stine...
Tillykke med den aktive pige :-) Hvor er det bare dejligt...

Trods jeg havde en stor dreng i maven i min sidste graviditet (4750g og 58 cm) så sparkede han aldrig i mine ribben, men puffede til min blære med hånden :-)
JEg er gravid igen og glæder mig virkelig til at opleve den og dens forskelligeheder

Skal I til kontrolscanning fordi hun er stor eller hvordan? Satser nemlig på at snakke med min JM om det da jeg helst ikke vil føde en så stor baby igen... GIk også 13 dage over så at blive taget på terminen ville være super. Men graviditeter er jo forskellige og måske bliver det en lille bebs denne gang.. :-)
vi må se det an.. Nyd det i maven det e r snart slut for dig...

Nej går til kontrol Scaninger fordi jeg fik sf sidste gang. Fik aks i uge 34. Tror baby i maven følger kurven normalt! Vh stine

Anmeld

19. april 2012

StineW79

Chevro skriver:

Har også en lille vild dreng i maven! Så kender fornemmelsen! Specielt idag har jeg vare tydeligt kunnet se det udenpå maven ;-)

Det er vist en bette fin pige du går rundt med (;

Det er så hyggeligt når de mosler rundt. Men hun er godt blevet god til at ramme nogle tosset steder! 

Syntes også at det er lidt vildt at tænke på at hun kun vejer 700g ca mindre end da thea blev født i uge 34! Vh stine

Anmeld

19. april 2012

Ma-lu

StineW79 skriver:

Er i uge 29 på tirsdag og her de sidste par dage, har maven hoppet og danset. Så meget enda at jeg nogle har været nød til at lægge mig ned, fordi hun sparker mig i mavesækken, ribben og andre mærkelige steder.

Syntes godt nok hun er ved at være en rigtig lille mosler Ka slet ik huske at thea var så vild! 

Hun blev skønnet til at veje ca 1224 g i tirsdags, da vi var til kontrol scaning, så hun er da også ved at være stor! Vh stine

Gør min også, super skønt  

Jeg er i uge 34 nu, var til JM I Tirsdags, hun skød ham til 3000 gr, men en scanning igår viste 2600gr.. Stooor bebser 

ELSKER dansende maver <3

Anmeld

19. april 2012

Chevro

StineW79 skriver:

Det er så hyggeligt når de mosler rundt. Men hun er godt blevet god til at ramme nogle tosset steder! 

Syntes også at det er lidt vildt at tænke på at hun kun vejer 700g ca mindre end da thea blev født i uge 34! Vh stine

Ja det er virkelig dejligt, det bliver man aldrig træt af Men ja de rammer godt af og til ;-) man føler man lige får et nyrehug osv

Uha så må vi håbe du går lidt længere med hende her så hun kan blive lidt større! Jeg var til 3/4D i uge 27 og i uge 30, i uge 27 vejede ham her 1096, og tre uger efter 1589 Så han tager godt på.

Jeg selv vejede også kun 2240 g. og min søster 2020 g. så håber at bryde det med en stor baby

Anmeld

19. april 2012

StineW79

Chevro skriver:

Ja det er virkelig dejligt, det bliver man aldrig træt af Men ja de rammer godt af og til ;-) man føler man lige får et nyrehug osv

Uha så må vi håbe du går lidt længere med hende her så hun kan blive lidt større! Jeg var til 3/4D i uge 27 og i uge 30, i uge 27 vejede ham her 1096, og tre uger efter 1589 Så han tager godt på.

Jeg selv vejede også kun 2240 g. og min søster 2020 g. så håber at bryde det med en stor baby

He Hé baby ninjer gir mor nyrehug! Ja det ville være dejligt hvis hun lige blev i maven til i hvert fald uge 37, så vi ik ska være indlagt i flere uger igen denne gang! Både mig og min kæreste var også små ved fødslen, så håber det ik bliver en kæmpe baby. Vh stine

Anmeld

19. april 2012

Eliza

http://www.youtube.com/watch?v=u7VinfF0DRk&feature=g-upl&context=G22019ffAUAAAAAAABAA

jeg fangede "dansen" på film.. tænkte det kunne være sjovt for Malthe at se senere

Anmeld

20. april 2012

StineW79

Eliza skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=u7VinfF0DRk&feature=g-upl&context=G22019ffAUAAAAAAABAA

jeg fangede "dansen" på film.. tænkte det kunne være sjovt for Malthe at se senere

Ok det ser pænt sjovt ud!  Hvor langt er du henne? Syntes det er lidt svært at filme maven! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.