Vågner meget tidlig på morgenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Sitrani

Min datter er 9½ mdr. og har, før vi stoppede med det, fået bryst hver morgen kl. 04.30 - 5tiden, for at sove videre til ca. kl. 06.30... Vi har nu skåret amningerne ned til, at hun kun får en godnat-tår inden vi lægger hende til at sove..

Problemet er nu, at hun vågner ved 4 tiden, og kan ikke rigtig sove videre.. jeg skal stå inde ved hende og holde en hånd på hende, for at hun ikke græder... Det gentager sig så inden vi står op nærmest, sådan én gang i timen... fra kl. 3 til kl. 6 ca. er jeg inde ved hende 3-4 gange for at få hende til at sove videre....

Andre der har prøvet det samme..??? Jeg er ret træt når vi så endelig står op, fordi jeg faktisk nærmest har været vågen fra kl. 3-4tiden....

Hun kommer i seng kl. 19.30 hver aften.... og det skal også lige siges, at det kun er her de sidste 3 morgener at jeg ikke har givet hende bryst, så måske det bare er en tilvænning, eller hvad??

Nogle gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Tulle28

Hvis du har lukket for morgen amningen for 3 dage siden og det har stået på siden da, så vil jeg helt sikkert sige at det går over. Hun skal jo lige lære det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.