MissIce skriver:
Jeg blev også scannet inde hos denlillekbh'er da jeg var gravid i 7. uge, og han sagde præcis det samme til mig, at det nok var et vindæg og han kunne kun se en blommesæk.
Jeg ringede til min læge dagen efter, som gav en henvisning til hvidovre hospital samme dag. Lægen derude sagde hun kun se fosteranlæg og jeg blev sat tilbage til 6. uge, og skulle komme ugen efter, hvor de så desværre kunne se at den ikke var vokset, og der intet liv var
, men de kunne i det mindste se noget, og give mig professionelle svar i forhold til klinikken. Fik så en udskrabning dagen efter, men den sygeplejerske jeg snakkede med derude fortalte mig at de oplevede mange der havde været til tryghedsscanning hos ham, i denlillekbh'er, der så kom til dem med store bekymringer, fordi han sagde det var vindæg hvilket så i mange tilfælde var forkert! Og der var et foster i bedste behold..
De er jo heller ikke uddannede læger derinde, i kbh'eren og synes egentlig man i bund og grund ikke burde betale folk der leger med et så ømt punkt for at tjene penge, når de ikke engang har det der kræves for at udføre jobbet!!
Jeg
for at han har taget fejl, og din spire vokser sig stor og stærk 
Han tog ikke fejl, desværre. Jeg skal have en udskrabning på mandag. Jeg var 9+1 da jeg besøgte ham, og der burde man kunne se noget. Men nej..der var en tom gestationssæk (eller hvad det nu hedder)
Jeg er faktisk meget tryg ved at besøge lille kbh'er. Selvom han ikke er læge, så har han jo en uddannelse.
Jeg tror mange også besøger ham så tidligt i graviditeten at det kan være svært at se noget, specielt med en udvendig scanning.
Jeg vil besøge ham igen, næste gang. Og 200 kr. er jo ingen penge, jeg synes bestemt ikke han ripper folk for penge. Jeg skulle da heller ikke betale for scanningen, når der ingenting var.
Jeg har stadig mange graviditetssymptomer, så jeg glæder mig faktisk til på mandag så det kan blive overstået og jeg kan komme op på hesten igen.. 
God weekend 
D.