Mærker liv hver. Time

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Nattøs

Da dette er min første gravitet, vil jeg bare lige høre om noget :-) er det bare mig eller for hver uge og dag, at jeg kommer længere hen. Mærker jeg Isabella mere og mere. I dag har hun ikke holdt en times pause så hun har været sindsyg aktivt og virkelig hygget sig der inde :-) 26+4 nu hvor klokken er over tolv :-) Jeg troede faktisk ikke at jeg ville mærke hende sådan en hel dag, da jeg har haft timer fri de andre dage, men bestemt ikke i dag og hun er begyndt at regere når hendes far kalder på hende hihi han sætter hovedet helt ned til maven og efter få min. Sparker hun eller giver liv så selv han kan se og mærke det hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

babymus77

Nårhh hvor sødt;-) Min baby dreng det er meget forskelligt, hvornår og hvor meget:-) Har også haft nogle dage hvor jeg tænkte hold da op, gad vide om det fortsætter ude irl;-)

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

Nattøs skriver:

Da dette er min første gravitet, vil jeg bare lige høre om noget :-) er det bare mig eller for hver uge og dag, at jeg kommer længere hen. Mærker jeg Isabella mere og mere. I dag har hun ikke holdt en times pause så hun har været sindsyg aktivt og virkelig hygget sig der inde :-) 26+4 nu hvor klokken er over tolv :-) Jeg troede faktisk ikke at jeg ville mærke hende sådan en hel dag, da jeg har haft timer fri de andre dage, men bestemt ikke i dag og hun er begyndt at regere når hendes far kalder på hende hihi han sætter hovedet helt ned til maven og efter få min. Sparker hun eller giver liv så selv han kan se og mærke det hihi

Hihi lyder som en aktiv lille fodboldspillerinde du har til leje i mavsen - eller også er det navnet 

Min Isabella var også en ret aktiv baby da hun lå i min mave - og er det stadig. Hun sidder aldrig stille 

Anmeld

15. april 2012

Kofoed.

Det er nu meget forskelligt, nogen er så heldige som dig, men om nogle uger går det nok den anden vej igen og det bliver svære at bevæge sig derinde. Nyd det, for om et halv år savner du det

Anmeld

15. april 2012

Nattøs

Babymor2010 skriver:

Hihi lyder som en aktiv lille fodboldspillerinde du har til leje i mavsen - eller også er det navnet 

Min Isabella var også en ret aktiv baby da hun lå i min mave - og er det stadig. Hun sidder aldrig stille 

Og i dag sover hun vidst :-) hun holdte mig vågen til kl to :-) i dag har det været som om hun lige vågner og siger Hej og sover så videre :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.