Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da dette er min første gravitet, vil jeg bare lige høre om noget :-) er det bare mig eller for hver uge og dag, at jeg kommer længere hen. Mærker jeg Isabella mere og mere. I dag har hun ikke holdt en times pause så hun har været sindsyg aktivt og virkelig hygget sig der inde :-) 26+4 nu hvor klokken er over tolv :-) Jeg troede faktisk ikke at jeg ville mærke hende sådan en hel dag, da jeg har haft timer fri de andre dage, men bestemt ikke i dag og hun er begyndt at regere når hendes far kalder på hende hihi han sætter hovedet helt ned til maven og efter få min. Sparker hun eller giver liv så selv han kan se og mærke det hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nattøs skriver: Da dette er min første gravitet, vil jeg bare lige høre om noget :-) er det bare mig eller for hver uge og dag, at jeg kommer længere hen. Mærker jeg Isabella mere og mere. I dag har hun ikke holdt en times pause så hun har været sindsyg aktivt og virkelig hygget sig der inde :-) 26+4 nu hvor klokken er over tolv :-) Jeg troede faktisk ikke at jeg ville mærke hende sådan en hel dag, da jeg har haft timer fri de andre dage, men bestemt ikke i dag og hun er begyndt at regere når hendes far kalder på hende hihi han sætter hovedet helt ned til maven og efter få min. Sparker hun eller giver liv så selv han kan se og mærke det hihi
Hihi lyder som en aktiv lille fodboldspillerinde du har til leje i mavsen - eller også er det navnet
Min Isabella var også en ret aktiv baby da hun lå i min mave - og er det stadig. Hun sidder aldrig stille
Babymor2010 skriver: Hihi lyder som en aktiv lille fodboldspillerinde du har til leje i mavsen - eller også er det navnet Min Isabella var også en ret aktiv baby da hun lå i min mave - og er det stadig. Hun sidder aldrig stille
Og i dag sover hun vidst :-) hun holdte mig vågen til kl to :-) i dag har det været som om hun lige vågner og siger Hej og sover så videre :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128