Jeg har en dejlig søn på 5,5 mdr og deltager i en mødregruppe hvor vi er 5 mødre og 6 små.
De andre mødre har alle sammen kærester og mænd hvilket jo er skønt for dem. Men for mit eget vedkommende synes jeg ligesom, at det kunne være så rart hvis man var i en mødregruppe med andre mødre som var i samme situation som en selv. Derved kunne man bruge hinanden i svære situationer... eks når man er ensom og mangler nogen at dele tingene med, når man skal en tur til frisøren/lægen i byen... ja der er jo ingen grænser for hvad man ikke kunne gøre for hinanden.
Jeg selv har min familie boende langt væk fra hvor jeg selv bor og har derfor ikke "hænder" til, at tage min søn hvis jeg liiiige skal et el andet.
Jeg ved efter hånden ikke hvor mange slags undersøgelser og lægebesøg jeg ikke har slæbt ham med til, hvor jeg egentlig godt kunne haft brug for, at der kom en lille engel og hjalp mig, men sådan har det måtte være da jeg ikke har haft andre muligheder. Man kan jo ikke tillade sig, at bede veninderne tage fri fra jobbet fordi man lige skal til lægeundersøgelse.. næ nej det er jo noget man helst ser de selv byder sig til! - MEN det er der bare INGEN der gør og derfor ville livet være så meget nemmere hvis man var en lille gruppe der hjalt og støttede hinanden.
Er der andre enlige mødre derude med børn i ca samme aldersgruppe som bare synes min idé er fantastisk? 
// Marcus' Mor
Anmeld